×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گروه‌های جهادی بوشهر آماده اعزام به مناطق سیل‌زده هستند

به گزارش چغادک نیوز، سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در این مواقع در کنار هم‌وطنانمان باشیم و به یاری آنها بشتابیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی برای مناطق سیل زده خبر داد و افزود: تاکنون اقلام مختلف آب معدنی، پتو، انواع سبد کالا شامل مواد غذایی ضروری مانند روغن، قند، شکر، برنج، رب گوجه …، انواع کنسرو، البسه، کفش، اسباب بازی، گونی جمع‌آوری شده است که به همراه کمک‌های نقدی جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال شد.

سرهنگ دشتی در ادامه از آمادگی اعزام گروه‌های جهادی این شهرستان به مناطق سیل زده خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل هستند که برای اعزام این افراد منتظر انجام هماهنگی‌های لازم با رده‌های بالاتر هستیم.

سرهنگ دشتی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم ولایت مدار هم استانی بخصوص بسیجیان ما که در همه صحنه‌ها حضور پر رنگ داشته‌اند شایسته است که در این اتفاق ناگوار نیز همچون گذشته یاری‌گر عزیزمان در استان‌های سیل زده باشند.

وی بیان کرد: مردم هم استانی در بوشهر می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مناطق سیل زده را به حساب حوادث غیرمترقبه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر واریز و کمک‌های غیرنقدی را نیز به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محل سکونت خود تحویل دهند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false