×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برپایی ۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، غلامرضا حاجیانی ظهر یکشنبه در حاشیه جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان بوشهر برای مناطق سیل‌زده اظهار داشت: مردم نوع‌دوست استان بوشهر همواره در امور خیر و کمک به افراد حادثه‌دیده پیش‌قدم هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع سیل در کشور و با همزمانی شروع طرح نوروزی، ۳۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان برپا شد.

حاجیانی افزود: دومین کاروان ارسال کمک‌های مردمی از حوزه داوطلبان، امروز به مناطق سیل زده ارسال می‌شود و با توجه به کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان، کاروان ارسال اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده در روزهای آینده ارسال می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تاکنون اقلام مورد نیاز زیستی، مصرفی و بهداشتی برای سیل زدگان ارسال شده است.

حاجیانی خاطر نشان کرد: کمک‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر در قالب یک دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه این جمعیت در آمادگی کامل برای کمک به مردم مناطق سیل زده به سر می‌برد، اضافه کرد: هر کمکی اعم سخت افزاری، اعزام نیروهای امدادی، ارسال تغذیه و اقلام خوراکی و مایحتاج اولیه که از ما خواسته شود، در خدمت هموطنان سیل زده خواهیم بود.

وی افزود: روزانه ۲۰۰ نفر از داوطلبان در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان بوشهر مشغول جمع آوری کمک‌های نقدی، غیر نقدی و بسته بندی اقلام مورد نیاز برای ارسال به مناطق سیل زده هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: حادثه سیل اخیر چندین استان کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false