×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نخستین همایش ایثار و شهادت، حسن ختام برنامه های نکوداشت روز بوشهر شد

به گزارش چغادک نیوز:  شهردار بندر بوشهر در این همایش با عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت امام هادى (ع) گفت: همزمانى روز بوشهر با ورود شهداى گمنام به این شهر باعث افتخار ما است.
سید نورالدین امیرى اظهار داشت: حضور در جوار شهدا در شب شهادت دهمین امام شیعیان توفیقى است که امشب نصیب ما و شهروندان بوشهر شده است.
وى تصریح کرد: به عنوان شهردار و کلیددار شهر، کلید این شهر را به شهداى گمنامى که امروز وارد این بندر شده اند، مى سپارم.

در این همایش، خانواده شهیدان منصور مقدم از روستاى سربست و حسین صافى از شهر جم و جانباز سرافراز حاج سید مهدى تنابنده با حضور روح اله نصرتى و اکبر توسلى از اعضاى شورا، شهردار، رئیس سازمان فرهنگى شهردارى و تعداد دیگرى از مسئولین تجلیل شد.
مادر شهید صافى با گریه بر تابوت شهداى گمنام و بیان اینکه به فرزند شهید ١٢ ساله ام بعنوان کوچکترین شهید استان افتخار مى کنم، از مردم استان خواست با پیروى و تبعیت از مقام معظم رهبرى دل خانواده شهدا را شاد کنند.

در این ویژه برنامه که در گلزار شهداى بهشت صادق بندر بوشهر با حضور و استقبال پرشور مردم برگزار شد، تابوت شهداى گمنام با اداى احترام و همراهى گرم مردم قدرشناس بوشهر در جایگاه ویژه همایش ایثار و شهادت قرار گرفت و گروه مفتون به یاد شهدای بزرگ ایران اسلامی، شروه خوانى کردند.

مداحى اهل بیت علیهم السلام و عزادارى براى سالروز شهادت حضرت هادى (ع) توسط حاج مرتضی طاهری بخش دیگرى از این مراسم بود که حال و هوایى معنوى و پرشور را در گلزارشهداى بوشهر حاکم کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false