×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جشنواره دریا و خانواده در ساحل زیبای بوشهر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومى سازمان فرهنگى اجتماعى ورزشى شهردارى بندر بوشهر، آدینه این هفته بوشهری ها با طعم گردشگری دریایی، موسیقى، شیرینى محلى و غذاهای دریایی در ساحل خلیج فارس همراه بود.

در این جشنواره که با حضور پویا دولابی و طاهره شمشیری از اعضای شورا و رئیس و معاون سازمان فرهنگی شهرداری و با استقبال خانواده‌ها، شهروندان و جوانان بوشهرى برگزار شد، اجراى مسابقات قایق هاى موتورى، دراگون بوت جت اسکی، پرواز بادبادک هاى دست ساز، بازى هاى محلى و اجرای موسیقی زنده، آدینه اى خاطره انگیز را برای ساحل نشینان سرزمین لیان رقم زد.

در جشنواره دریا و خانواده، دو مسابقه شیرینى پزى و غذاى دریایى بین بانوان برگزار شد و بیش از ۳۰ بانوی بوشهری براى ساخت غذای دریایی دوپیازه میگو و همچنین حلوای محلی انگشت‌پیچ به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سه نفر از بانوان به عنوان داوران مسابقه شیرینى پزى و غذاى محلى جشنواره دریا و خانواده، برترین‌های این دو مسابقه را در حضور پرشور شهروندان مشخص نمودند.
از سوی اعضاى شورا و رئیس و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر به برترین هاى هر دو بخش مسابقه جوایزی اهدا شد که اسامى ایشان به شرح ذیل است:

برترین هاى مسابقات “حلوای انگشت پیچ”:
۱- محدثه حق نژاد
۲- زهرا محزون زاده
۳- لیدا غضنفری
۴- نجمه معرضی
۵- فاطمه دشتی

برترین هاى مسابقات غذاهای دریایی (دوپیازه میگو):

۱-سهیلا زارع زاده
۲-منیره ماهینی
۳-محدثه حق نژاد
۴-الهام جعفری
۵-آقای جوکار

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false