×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر معرفی و تجلیل شدند

به گزارش چغادک نیوز: شهردار بندر بوشهر در آئین گرامیداشت روز بوشهر پایتخت فرهنگی خلیج فارس ضمن تبریک گرامیداشت روز بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه هفته نکوداست بوشهر اظهار داشت: روز بوشهر روز خلیج فارس است و بوشهر نگین درخشان خلیج فارس در قلب خود بزرگان و مفاخری چون عباس عاشوری‌نژاد و غلامحسین خواجه را پرورانده است.

نورالدین امیری با اشاره به اینکه بندر کهن بوشهر رازها در سینه خود دارد، گفت: گرامیداشت هفته بوشهر، پاسداشت میراث گرانبهایی است که از زنان و مردان غیور و مرزداران شجاع بوشهر در طول تاریخ به ما رسیده است.

وی، عباس عاشوری‌نژاد و خواجه را از مفاخر عرصه علم و دانش دانست و تصریح کرد: با تجلیل از عاشوری‌نژاد به عنوان شهروند افتخاری و خواجه به عنوان چهره ماندگار در حقیقت از مقام ارزشمند معلمان، فرهنگیان و چهره‌های علمی شهر بوشهر تقدیر میکنیم و مدعی این هستیم که شهر بوشهر همیشه در طول تاریخ شهری فرهنگی و علمی بوده است.

شهردار بوشهر ضمن تقدیر از تنوع برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته نکوداشت روز بوشهر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم خصوصا شورا، سازمان فرهنگی، نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانداری و شورای تامین که در بهتر برگزار شدن این مراسم همکاری داشتند تشکر کرد.

امیری از بوشهر به عنوان پایتخت نخستین‌ها در طول تاریخ یاد کرد و افزود: بوشهر خویشاوند تمام دریاهاست. بوشهر شهر رازها و دریاها با نیروی جاشوها و آواز ناخداهاست.

وی از آمادگی شهر بوشهر برای استقبال از سال نو و میهمانان نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدوارم برنامه‌های برگزار شده در هفته بوشهر مورد استقبال شهروندان بوشهری قرار گرفته باشد.

عباس عاشوری‌نژاد هم  ضمن تبریک هفته نکوداشت روز بوشهر اظهار داشت: شهر بوشهر شهر بزرگ است. شهر بزرگ شهری نیست که خیابان و اتوبان‌های بزرگ، فرودگاه بین المللی و تاسیسات بزرگ و حتی پیشینه بزرگ داشته باشد، بلکه شهر بزرگ شهری است که مردمان بزرگ داشته باشد.

شهروند افتخاری بوشهر با اشاره به این‌که بوشهر با مردمانی با قلب بزرگ همیشه با آغوش باز پذیرای اقوام و فرهنگ‌های مختلف بوده است، افزود: هیچ جا به اندازه بوشهر ندیدم مردمانی با نگاهی اینگونه انسانی میهمان نواز و فرهنگ‌دوست و پذیرای سایر فرهنگ‌ها باشند.

وی با اشاره به غنیمت شمردن لحظات ناب زندگی توسط مردم بوشهر گفت: اصل و اساس زندگی بر مدار دوستی و عشق است و مردم بوشهر این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و عشق عنصر اصلی زندگی شان است.

عاشوری‌نژاد با اشاره به حضورش در بوشهر از سال ۱۳۷۳ تا کنون تصریح کرد: ای بوشهر عزیز من در تو و در میان مردمان بزرگوار تو دوباره متولد شدم.

انتهای پیام

جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false