×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهره ماندگار بوشهر:به بوشهری بودن خود افتخار می‌کنم

به گزارش چغادک نیوز: به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، در این آئین، غلامحسین خواجه ضمن تبریک هفته نکوداشت روز بوشهر اظهار داشت: در ابتدای تاسیس دانشگاه بوشهر تلاش کردیم دانشگاهی تاسیس و راه اندازی شود که مایه افتخار بوشهر باشد.
وی با اشاره با این‌که دانشگاه خلیج فارس امروز یکی از مهمترین مراکز علمی کشور محسوب می شود، گفت: امروز مردم استان بوشهر به دانشگاه خلیج فارس برای پرورش نیروهای نخبه و کارآمد افتخار می کنند.
چهره ماندگار بوشهر ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر بوشهر برای اهدای عنوان چهره ماندگار به ایشان گفت: باید از شورای شهر بوشهر برای انتخاب چهره های علمی و دانشگاهی به عنوان چهره ماندگار و شهروند افتخاری شهر بوشهر تقدیر کرد، چون با دور اندیشی در انتخاب نیروهای علمی و دانشگاهی، در سایر پژوهشگران برای علم اندوزی ایجاد انگیزه می کنند.

وی با اشاره به این‌که چهره ماندگار بوشهر بودن برایم افتخار بسیار بزرگی است، تصریح کرد: امیدوارم همچنان بتوانم به استان بوشهر خدمت کرده و موجب رفع عقب ماندگی های احتمالی در بخش علمی باشم.
خواجه با تشکر از شهروندان و شورای شهر و شهرداری بندر بوشهر برای برگزاری هفته نکوداشت بوشهر گفت: به بوشهری بودن خود افتخار می کنم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false