×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
معاونت امور عمرانی استاندار: کیفیت برنامه های امسال هفته نکوداشت روز بوشهر بسیار خوب و متفاوت بود

به گزارش چغادک نیوز:  روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بوشهر، مهرداد ستوده در همایش تجلیل از چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر اظهار داشت: سنت حسنه بزرگداشت شهر در کمتر استانی با کیفیتی که هرساله در بوشهر اجرا می شود؛ برگزار می گردد که این مهم یک افتخار برای استان ما محسوب می شود.
وی از جانب استاندار و حوزه عمرانی استانداری به همه شهروندان بوشهری روز بوشهر را که متعلق همه مردم است، تبریک گفت.
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: برنامه های امسال هفته نکوداشت روز بوشهر متفاوت و کیفیت آن بسیار خوب بود و جا دارد از همه دست اندرکاران تقدیر کنم.
وی افزود: از حوزه سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار بوشهر برای تامین امنیت برنامه های هفته بزرگداشت بوشهر قدردانی می کنم ضمن اینکه این امر جزو وظایف دولت است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه بوشهر در خیلی از حوزه ها بویژه حوزه منابع انسانی بسیار غنی است تصریح کرد: به همین دلیل انتخاب یک چهره ماندگار و یک شهروند افتخارى در طول سال براى شوراى اسلامى شهر کارى بسیار سخت است چرا که این شهر و استان، انسان هاى بزرگى را در خود جاى داده است.

مهرداد ستوده گفت: دکتر عاشورى نژاد را همه به اخلاق حسنه و شرافتِ معلمى مى‌شناسند و امروز افتخار مى‌کنیم که از ایشان بعنوان شهروند افتخارى بوشهر تجلیل مى کنیم.

وى ابراز داشت: رد پاى دکتر غلامحسین خواجه در تمامى دانشگاه هاى بزرگ استان از جمله پیام نور و آزاد و بویژه خلیج فارس که مدت هفت سال ریاست آن را بر عهده داشته است، وجود دارد تا آنجا که وى را پدر علمى دانشگاه خلیج فارس مى خوانند و تجلیل از این چهره ماندگار، افتخارى براى استان است.

معاون عمرانى استاندار بوشهر گفت: یکى از اهداف دولت تدبیر و امید، ایجاد نشاط و امید اجتماعى بوده و هم استانى ها طى مدت این دولت بارها شاهد برگزارى فستیوال هاى شادى و کنسرت هاى موسیقى بدون کمترین دغدغه در استان بوده‌اند.
ستوده، حمایت از فرهنگ و هنر و تامین امنیت این برنامه ها را وظیفه دولت خواند و تصریح کرد: ما مسئولین خادم مردم هستیم و تنها تا زمانى که مردم به ما اعتماد دارند و ما را تنها نگذارند جایگاه ما ارزش دارد فلذا امید داریم با همراهى مردم شاهد بوشهرى آبادتر در آینده اى نزدیک باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false