×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شهروند افتخاری بوشهر:جهان بدون بوشهر و بدون مردمان بوشهر از هر نجوایی خالی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، عباس عاشوری نژاد ضمن تبریک هفته نکوداشت روز بوشهر اظهار داشت: شهر بوشهر شهر بزرگ است. شهر بزرگ شهری نیست که خیابان و اتوبان‌های بزرگ، فرودگاه بین المللی و تاسیسات بزرگ و حتی پیشینه بزرگ داشته باشد، بلکه شهر بزرگ شهری است که مردمان بزرگ داشته باشد.
وی با اشاره به این‌که بوشهر با مردمانی با قلب بزرگ همیشه با آغوش باز پذیرای اقوام و فرهنگ های مختلف بوده است، گفت: هیچ جا به اندازه بوشهر ندیدم مردمانی با نگاهی اینگونه انسانی میهمان نواز و فرهنگ‌دوست و پذیرای سایر فرهنگ‌ها باشند.
شهروند افتخاری شهر بوشهر با اشاره به غنیمت شمردن لحظات ناب زندگی توسط مردم بوشهر گفت: اصل و اساس زندگی بر مدار دوستی و عشق است و مردم بوشهر این موضوع را به خوبی درک کرده اند و عشق عنصر اصلی زندگی شان است.
وی دوستی را بزرگترین موهبت هستی که خدا نزد انسانها به ودیعه نهاده دانست و اظهار داشت: مردمان بوشهر بعنوان مردمانی بزرگ سرآمد شهرهای ایران هستند.
وی وجود عشق، دوستی و مردمداری را مهمترین ویژگی مردمان بزرگ شهر بوشهر خواند و گفت: من دوباره در این شهر متولد شدم.
عاشوری نژاد با اشاره به حضورش در بوشهر از سال ١٣٧٣ تا کنون گفت: ای بوشهر عزیز من در تو و در میان مردمان بزرگوار تو دوباره متولد شدم.
شهروند افتخاری بوشهر، موفقیت‌های زندگی خود و خانواده‌اش را مدیون بوشهری‌ها و زندگی در بوشهر دانست و گفت: شهروندی این شهر برای من و خانواده و فرزندانم افتخاری بزرگ است. جهان بدون بوشهر و مردمانش از هر نجوایی برای من خالی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false