×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شهردار بوشهر: تجلیل از مفاخر بوشهر تجلیل از علم، دانش و فرهنگ این مرز و بوم است

به گزارش چغادک نیوز: به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، نورالدین امیری ضمن تبریک گرامیداشت روز بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه هفته نکوداست بوشهر اظهار داشت: روز بوشهر روز خلیج فارس است و بوشهر نگین درخشان خلیج فارس در قلب خود بزرگان و مفاخری چون دکتر عباس عاشوری نژاد و دکتر غلامحسین خواجه را پرورانده است.

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه بندر کهن بوشهر رازها در سینه خود دارد، گفت: گرامیداشت هفته بوشهر، پاسداشت میراث گرانبهایی است که از زنان و مردان غیور و مرزداران شجاع بوشهر در طول تاریخ به ما رسیده است.
وی، دکتر عباس عاشوری نژاد و دکتر خواجه را از مفاخر عرصه علم و دانش دانست و گفت: با تجلیل از دکترعاشوری نژاد به عنوان شهروند افتخاری و دکتر خواجه به عنوان چهره ماندگار در حقیقت از مقام ارزشمند معلمان، فرهنگیان و چهره های علمی شهر بوشهر تقدیر می کنیم و مدعی این هستیم که شهر بوشهر همیشه در طول تاریخ شهری فرهنگی و علمی بوده است.

شهردار بوشهر ضمن تقدیر از تنوع برنامه های تدارک دیده شده در هفته نکوداشت روز بوشهر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم خصوصا شورا، سازمان فرهنگی، نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانداری و شورای تامین که در بهتر برگزار شدن این مراسم همکاری کردند تشکر کرد.

وی از بوشهر به عنوان پایتخت نخستین ها در طول تاریخ یاد کرد و گفت: بوشهر خویشاوند تمام دریاهاست. بوشهر شهر رازها و دریاها با نیروی جاشوها و آواز ناخداهاست.
امیری از آمادگی شهر بوشهر برای استقبال از سال نو و میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: امیدوارم برنامه های برگزار شده در هفته بوشهر مورد استقبال شهروندان بوشهری قرار گرفته باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false