×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر: بوشهر، شهر گفت‌وگو و بندر تعامل و دوستی است

به گزارش چغادک نیوز: ابوذر دهدار در همایش چهره ماندگار و شهروند افتخاری ضمن تبریک به مناسبت روز بوشهر، بیان داشت: هجدهمین روز از آخرین ماه سال روزى است که با افتخار در گاهنامه ى خورشیدى ما، توسط شورای اسلامی شهر بوشهر “روز بوشهر” نام گرفته است و هر سال با شکوهى برخاسته از دل دریایى مردم این سرزمین، این روز را پاس مى داریم و این جشن را پیوند مى‌زنیم به نوروز.

دهدار در خصوص چهره ماندگار و شهروند افتخاری گفت : دکتر خواجه مرد دانش و شخصیت برجسته علمی چهره ماندگار استان بوشهر و همچنین دکتر عاشوری انسان شایسته ای که در طول حضورشان در استان خدمات علمی و فرهنگی بسیاری را سرانجام بخشیده اند و شهروند افتخاری سال ٩٧ استان ما شده اند.

وی تصریح کرد: چهره ماندگار و شهروند افتخاری امسال ما به شایستگی توسط شورای شهر بوشهر انتخاب شده اند و ملاک انتخاب هم بر اساس خدمات ارزنده فراوان و شخصیت علمی این عزیزان بوده است.

رییس شورای شهر بوشهر ضمن اشاره به داشته های فرهنگی این بندر گفت: بوشهر، شهر گفت و گو و بندر تعامل و مراوده و دوستی بوده و متاثر از فرهنگ و هنر است و به همین دلیل همواره با تعامل و مراوده پیوند خورده است.

دهدار همچنین به برنامه های انجام شده توسط شورای شهر بوشهر در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: طرح ها و پروژه های زیادی در سطح شهر به سرانجام رسیده یا در حال اجراست مانند احداث پارک توان یابان، احداث زمین بازی باغ بهزاد، سنگ فرش شدن کوچه های بافت تاریخی و…؛ همچنین نخستین های زیادی را در سال جاری داشته ایم و در سال بعد نیز این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

رییس شورای شهر بوشهر در پایان گفت: از همه هنرمندان فرهیخته، اهالی فرهنگ شهروندان فهیم که مایه افتخار ما می باشند و تمامی کسانی که دست اندرکار برگزاری هفته بوشهر بوده اند بابت زحمات، حضور و همکاری شان تشکر می‌‌کنم و این روز غرورانگیز و نیز “نوروز” این ضیافت ماندگار مهر و عشق و دوستی را پیشاپیش تبریک می گویم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false