×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کارگاه کارگردانی فیلم مستد”بهترین مجسه دنیا ” در بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، کارگاه کارگردانی فیلم مستند و جلسه پرسش و پاسخ پیرامون سینمای مستند با حضور حبیب احمدزاده کارگردان فیلم مستد “بهترین مجسه دنیا ” در پردیس انقلاب اسلامی بندر بوشهر برگزار شد.

احمدزاده ضمن تبریک نکوداشت هفته بوشهر،استقبال جوانان و شهروندان بوشهری از برنامه های فرهنگی هنری هفته بوشهر را امیدوار کننده خواند گفت: قبل از نیاز به امکانات فنی فیلم ساز مستند به نوعی نگاه با کیفیت نیاز دارد.نگاهی انسانی باشد.

کارگردان فیلم مستند”بهترین مجسمه دنیا” با اشاره به ضرورت شناخت دنیای پیرامون تولید اثر : شناخت و معرفت از پدیده ها به اثر مستند کیفیتی انسانی و باورپذیر می بخشد.

وی از ضرورت تجربه زیستی و معرفت نسبت به جهان و جغرافیای بستر اثر به عنوان مهم ترین عنصر باورپذیری یاد کرد و گفت: اثری که در ژرف ساخت دارای مولفه های دقیق و مناسبی باشد حتما بازتاب کننده مسائل اجتماعی و انسانی خواهد بود.

لازم به ذکر است فیلم مستند “بهترین مجسمه دنیا” اثر حبیب احمدزاده پنجشبه ساعت ١٩ در کافه حاج رئیس برای عموم به نمایش در خواهد آمد.

مراسم روز بوشهر جمعه ١٧ اسفند در تالار لیان شهر بوشهر با معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری شهر بوشهر در سال ٩٧ برگزار خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false