×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سالن ورزشی ویژه بانوان با مشارکت شرکت عمران در عالیشهر احداث شود

به گزارش چغادک نیوز: اکبر رنجبریان در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر که با حضور معاون وزیر راه و جمعی از مسئولین استان در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر برگزار شد؛ عنوان کرد: امروز توفیق داشتم تا به نمایندگی از شهروندان فهیم عالیشهر در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر شرکت نمایم و لازم می دانم از حسن نظر و توجه معاون وزیر مسکن و شهرسازی ومدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و همچنین از مدیرعامل پرتلاش متعهد متخصص ومردمی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر بخاطر سعی و تلاش های جهاد گونه آنان در عمران و آبادی شهر عزیزم عالیشهر تقدیر و تشکر نمایم.

عضو شورای شهر عالیشهر افزود: مسئولان بدانند که مردم قدر زحمات شمارا میدانند و امروز بخاطر تشکر از این تلاشها در این سالن حضور دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از مؤلفه های اصلی و جدی در حوزه مدیریت شهری حمل و نقل عمومی است و به دلیل فرسوده بودن ناوگان موجود که جان مردم عزیز عالیشهر را تهدید می کند که در اینجا از استاندارمحترم بوشهر درخواست تامین اعتبارومساعدت در بروزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی عالیشهر را کردم را دارم.
رنجبریان اظهار داشت: همچنین به مناسبت روز زن به منظور حمایت از بانوان ورزشکار درخواست دارم تا نسبت به احداث سالن ورزشی ویژه بانوان با مشارکت مدیرعامل مادر تخصصی شرکت عمران شهرهای جدید کشور مساعدت نمایند.

در پایان اکبر رنجبریان به نمایندگی از جمعی از شهروندان عالیشهر با اهدا لوح سپاسی به صورت جداگانه از تلاشهای طاهرخانی معاون وزیر مسکن و شهرسازی و مقاتلی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور تقدیر به عمل آورد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false