×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پروژه های عمرانی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش چغادک نیوز:  ۵ پروژه عمرانی ظهرامروز همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در عالیشهر با اعتبار جمعا ۱۸۳ میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهربوشهر در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در این شهر با قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل شرکت شهرهای جدید، استاندار بوشهر و مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبارات لازم در توسعه زیرساخت‌های در عالیشهربوشهر اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر شامل مجتمع فرهنگی هنری آفتاب, کلانتری, بوستان ابریشم, پیست دوچرخه سواری و مدرسه ۶ کلاسه است که همزمان در سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح شد.

علی مقاتلی از افتتاح   مجتمع فرهنگی هنری آفتاب در عالیشهر خبر داد و بیان کرد: این مجتمع با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال ساخته، تکمیل  و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با  ۵۰ درصد اعتبار داخلی و ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان به‌صورت مشارکتی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای ساختمان مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر بوشهر دارای ۲هزار مترمربع  است عنوان کرد: ساختمان همکف مجتمع ۷۱۳متر مربع، طبقه  نخست ۶۸۹٫۵ مترمربع، ساختمان گریم ۷۵ مترمربع، سالن آمفی تئاتر ۴۹۷ مترمربع است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شامل ۱۳ کلاس آموزشی و ۵ اتاق اداری و یک سالن آمفی تئاتر است افزود: در این مجتمع انجمن‌های خوشنویسی، هنرهای نمایشی، موسیقی، قرآن و نهج البلاغه، سینمای جوان، شعر و ادب فعالیت می‌‌کنند.

مقاتلی افتتاح مدرسه شش کلاسه را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد: ۴ پروژه مدرسه دیگر در عالیشهر در حال اجراء است که با تکمیل آنها سرانه فضای آموزشی در این شهر به شاخص‌های استانی نزدیک می‌شود.

وی افتتاح پیست دوچرخه سواری، واحد انتظامی کلانتری و بوستان ابریشم را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در عالیشهر دانست  و تاکید کرد: امروز همچنین عملیات اجرایی ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عالیشهر آغاز شد که  تا سال آینده با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با بیان اینکه این کانون با اعتبارات سه جانبه استانداری، عمران عالیشهر و کانون پرورش فکری کودکان ساخته می‌شود گفت: با افتتاح این پروژه ۵ هزار دانش آموز عالیشهری تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری قرار می‌گیرند.

مقاتلی از آغاز ساخت مرکز جامع بهداشتی و درمانی عالیشهر خبر داد و تصریح کرد: این مرکز با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است که  دارای ۲۰ تخت بیمارستانی است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false