×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کسانی که امتحان خود را در مجلس پس داده اند توقع اعتماد دوباره مردم را نداشته باشند/اصلاح طلبان با دروغ پراکنی به غارت کشور و اصولگرایان به دنبال تجارت هستند

عضو ارشد جبهه پایداری استان بوشهر درگفتگو با چغادک نیوز گفت: انقلاب جشن ۴۰سالگی اش رابه کوری چشم دشمنان گرفت،حالا نوبت مسؤولین است که این بصیرت و مردانگی مردم را با برنامه ریزی و تلاش حهت بهبود معیشت و اشتغال حوانان جبران کنند.

ناراضایتی مردم بیشتر سمت مسؤولین ضعیف و ناکارآمدی است که سهوا یا عمدا این وضعیت بد را برای مردم رقم زده اند

محمود خدری افزود: مردم شریف ایران اسلامی باحضور پرشور خود نشان دادند که عملکرد ضعیف بعضی از مسؤولین از انقلاب و نظام جداست علیرغم اینکه به نظام و ارزشهای آن پایبندهستند وضعیت بد اقتصادی موجود رابرنمی تابند، لذا ناراضایتی آنها بیشتر سمت مسؤولین ضعیف و ناکارآمدی است که سهوا یا عمدا این وضعیت بد را برای مردم رقم زده اند.

باید در مقابل مردم همیشه در صحنه سر تعظیم فرود آورد

عضو ارشد جبهه پایداری درادامه افزود: برهمه ما خصوصا مسؤولین و سران سه قوه فرض است که همیشه درمقابل این مردم شریف و نجیب و همیشه در صحنه سر تعظیم فرود آوریم.

برای برون رفت از این وضعیت بد اقتصادی موجود به مدیران جهادی و ارزشی نیازمندیم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری استان عنوان کرد: برای برون رفت از این وضعیت بد اقتصادی موجود به مدیران جهادی و ارزشی که از دل مردم باشند روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند نیازمندیم.

قالیباف به یاری محرومانی شتافته است که مسئولین آنان را رها کرده اند

وی ادامه داد: شخصیت ارزشمندی مثل قالیباف علیرغم اینکه در زمان حال مسوولیت چندانی ندارد دوشادوش نیروهای انقلابی و جهادی در سراسر کشور به یاری محرومان شتافته که نمونه بارز آن خدمت در مناطق زلزله زده کرمانشاه است که أکثر مسؤولین آن را رها کرده اند.

وقت تغییر در مدیران ناکارآمد فرارسیده است/مردم در انتخابات مجلس تغییرات را استارت می زنند

این مدرس دانشگاه اظهار کرد: وقت تغییر درمدیران ناکارآمد فرارسیده انشاء الله در انتخابات مجلس آینده مردم عزیز این تغییرات را استارت خواهند زد.

رهبری از هر دو جناح سیاسی دل خوشی ندارد

این کاندید احتمالی مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی مقام معظم رهبری در این سالها بارها کلید واژه های انقلابی و جهادی را مطرح می کند یعنی تکلیف دو جناح سیاسی موجود روشن و معلوم است و معظم له از هردو جناح دلخوشی ندارند، لذا به مانند جدش امیر المومنین علیه السلام که درجنگ صفین به دنبال عمار می گشت، معظم له نیز به دنبال عمارهای انقلاب است و این جاست که این چند سال، بارها مقام عظمای ولایت در سخنانش این عمار؟سرداده است.

کسانی که امتحان خود را در مجلس پس داده اند توقع اعتماد دوباره مردم را نداشته باشند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری استان بوشهر در ادامه گفت: مردم کاملا به دنبال تغییرات در بدنه مدیران سه قوه هستند، البته کسانی که بارها امتحان خود را پس داده اند و نتوانسته اند مدیری جهادی و مردمی باشند و حتی با اعتماد مردم شریف به مجلس هم رفته اند و کارنامه ضعیفی دارند نباید توقع داشته باشند مردم به آنها اعتماد کنند.

فضای جدید کشور متعلق به جوانان و انقلابیون است نه کسانی که بر اساس لابی گری امتحان خود را بد پس داده اند

وی تصریح کرد: بنده در این فضای حساس کشور معتقدم، فضای جدید فضای جوانان و انقلابی گرایی واقعی است، چرا که کشور نیازمند نیروهای جوان توانمند کارآمد با روحیه جهادی است نه کسانی که مسئولیت های زیادی بر اساس روابط و لابی گری داشته اند و بارها امتحان خود را بد پس داده اند، خلاصه معتقدم براساس تئوری آزموده را آزمودن خطاست،باید میدان عرصه های مختلف را به جوانان ارزشی، انقلابی و جهادی سپرد و مدیران کارآمد نیز حکم مشاوررابازی کنند.

اصلاح طلبان با دروغ پراکنی به غارت کشور و اصولگرایان به دنبال تجارت مشغول هستند

خدری گفت: اصلاح طلبان با دروغ پراکنی و نفوذ چندین ساله خود در بدنه دولت و مدیریت کشور به غارت اموال مردم مشغولند و بعضی از اصولگرایان به نام اصول و ارزشها به دنبال تجارت هستند.

شورای نگهبان استان تبلیغات زود هنگام کاندیداها را رصد کند

این مدرس دانشگاه در پایان خطاب به شورای محترم نگهبان استان گفت: شورای محترم نگهبان استان، مدیران ارشد استان را که با امکانات دولتی تبلیغات زود هنگام را شروع کرده اند رصد کند تاخدای ناخواسته حق کسی ضایع نشود./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false