×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
محمد جواد لاریجانی سخنرانی مراسم ۹ دی در بوشهر

 به گزارش چغادک نیوز؛ نصرالله شفیعی در نشست خبری بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ ماه گفت: مراسم بزرگداشت ۹ دی‌ماه هرساله با حضورمردم ولایتمدار استان بوشهر برگزار می‌شود و امسال نیز هم چون گذشته با شکوه تر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: مردم ولایتمدار استان بوشهر برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت به میدان آمده‌اند تا دستی که قصد تعرض به این آب و خاک مقدس را دارد بشکنند و نشان دهند که همیشه برای حمایت از انقلاب اسلامی در صحنه هستند.

شفیعی عنوان کرد: مراسم ۹ دی‌ در استان بوشهر تنها اختصاص به ‌روز ۹ دی ‌ماه ندارد و در روزهای منتهی به ۹ دی و بعد از آن نیز برنامه های ویژه ای برگزار خواهد شد اما برنامه اصلی بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ در شهر بوشهر، مراکز شهرستان‌ها و شهر و روستاهای استان، در همان روز ۹ دی‌ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: امسال مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مرکز استان ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه با سخنرانی  محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار خواهد شد. هم چنین با توجه به اهمیت ۹ دی‌، بعد از برگزاری مراسم از مصلی جمعه تا میدان قدس نیز مراسم راهپیمایی خواهد بود.

شفیعی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی‌ در گناوه بعد از نماز مغرب و عشا ۸ دی در مصلی جمعه،  برازجان ساعت ۱۵ بعدازظهر روز ۹ دی‌ در میدان امام خمینی (ره)، خورموج ساعت ۱۰ صبح در مصلی جمعه، عسلویه، کنگان و اهرم نیز صبح ۹ دی‌ در مصلی جمعه برگزار می شود. در دیگر شهرها و روستا های استان نیز مراسماتی در گرامیداشت این روز برگزار خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false