×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گلایه شدید مربی بوشهری تیم ملی کونگ فو از اجحاف مدیرکل ورزش و جوانان در حق قهرمانان

حمید اسکندری در گفتگو با چغادک نیوز؛ با ابراز گلایه مندی شدید از مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، پیرامون اجحافی که در حق قهرمانان صورت گرفته است، اظهار داشت:  یکی ازمهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان حمایت از مقام آوران ورزشی است که متاسفانه بدلیل نامعلوم مدیر کل ورزش و جوانان استان از این امر مهم بی توجه وغافل بوده است.

مربی بوشهری سابق تیم ملی کونگ فو جمهوری اسلامی ایران افزود: حدود ۷ سال از تصدی بهروزیان فرد به عنوان مدیرکل می گذرد و تاکنون هیچ تجلیلی از قهرمانان مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری برگزار نشده است درحالی که در زمان تصدی مدیرکل سابق این اداره کل؛ حمایت ویژه ای از مدال آوران با برگزاری آئینی خاص انجام می شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال گذشته طی جلسه ای؛ مدیر کل ورزش و جوانان در حضور استاندار پیرامون حمایت از کونگ فو کاران، از کمک هزینه تجهیزات ورزشی و انجام مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور بخصوص برای کونگ فو کاران خبر داده بود ولی هم اکنون با گذشت یکسال این وعده وی در آستانه خداحافظی از این اداره کل محقق نشده است.

این قهرمان کونگ فو در مسابقات جهانی و آسیایی عنوان کرد: در حالی که بنده به عنوان مربی تیم ملی کونگ فو بهمراه دو تن از کونگ فو کاران بوشهری که با کسب مدال طلا، عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی را کسب کرده ایم و با اقتدار نام ایران را در رده اول آسیا قرار داده ایم، بهروزیان فرد تا کنون با گذشت بیش از ۲ سال و ۱۰ روزکه از این مسابقات می گذرد به وعده دادن پاداش به قهرمانان بوشهری عمل نکرده است.

موسس باشگاه کونگ فو شاخاب پارس بوشهر خاطر نشان کرد: باشگاه کونگ فو شاخاب پارس بوشهر یکی از باشگاه های فعال قهرمان پروراستان است که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ورزشکار که در عرصه های جهانی، بین المللی و کشوری حائز مقام می باشد به عنوان یکی از قطبهای قهرمانی در کشور محسوب می شود که بدلیل نامعلوم توسط اداره کل ورزش و جوانان به تعطیلی گرویده شد و موجی از نارضایتی و نگرانی را متوجه این اداره کل ساخت که اجحافی بزرگ در حق کونگ فو کاران بوشهری بود.

حمید اسکندری عنوان کرد: باوجود اینکه بنده عضو مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان بوده ام و حق دادن رای داشته ام بدلیل نامعلوم از سوی اداره کل ورزش و جوانان اینجانب را جهت برگزاری انتخابات دعوت نشده است که نشان از بی احترمی به قهرمانان استان بوده و زیبنده ورزش نیست.

وی ضمن ابراز گلایه شدید از معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: بارها و بارها در خصوص پیگیری مشکلات ورزشکاران به معاونت فرهنگی ورزشی این اداره کل مراجعه نموده ام ولی همیشه با جواب های منفی روبرو شده و مرا جهت پیگیری مشکلات کونگ فو کاران به استانداری هدایت نموده اند که نشان از ضعف این معاونت می باشد.

این ورزشکار بوشهری با اعلام اینکه سکوت در برابر بی احترامی به قهرمانانی که با دست خالی در صحنه های ورزشی برای استان و کشور افتخار کسب می کنند را جایز ندانسته و گفت: ورزشکاران نقش بسزایی در کنترل آسیب های اجتماعی دارند  و ایجاد امید و انگیزه در قهرمانان نیز باعث ایجاد شور نشاطی در جامعه خواهد که موجبات الگو برداری سایر ورزشکاران و جوانان رافراهم می سازد که بدلیل نامعلوم مسئولین ورزشی به این مقوله توجهی ندارند.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت های قابل تقدیر صورت گرفته در عرصه ورزش،  رویه اداره کل ورزش و جوانان را در برخورد با منتقدین ورزشی اشتباه دانست و گفت: مسئولین و متولیان امر ورزش باید ضمن گوش فرا دادن به سخنان منتقدین دلسوز عرصه ورزش شرایط را به گونه ای فراهم کنند که باعث دلسردی و دفع ورزشکاران از این عرصه نشود./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false