×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۲ بهمن امسال روز شکست مجدد دشمنان ایران اسلامی و پیروزی ملت سرافراز است

به گزارش چغادک نیوز: ضرغام حیدریه از فعالان سیاسی و رسانه ای استان در یادداشتی نوشت: وجود برخی دغدغه های معیشتی و اقتصادی، نگاه متفاوت دشمنان و دوستان ایران اسلامی را به راهپیمایی سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی معطوف نموده است.

نگاهی به واکنش ملت فداکار به برخی بی درایتی ها و کم کاری ها، نگاهی به سنجش وفاداری ملت، نگاهی به بصیرت و وقت شناسی ملت، نگاهی به صبر و استقامت ملت و … . چشم های مسلح و غیر مسلح دوستان و دشمنان چه چیزی را مشاهده خواهد کرد؟!

قطعا بر اساس سبقه ی ملت فهیم و پیرو ولایت ایران اسلامی، امسال نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باشکوه هر چه تمام برگزار خواهد گردید و چشم روباه گونه دشمنان صحنه ای خالی از بصیرت را جهت شانتاژهای خبری خود نخواهد دید و چشم دوستان انقلاب اسلامی نیز پر امیدتر از همیشه و مملو از اشک شوق خواهد شد.

اما این فداکاری ها و وفاداری ها جهت ماندگاری به حمایت نیاز دارد، حمایتی که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار اخیر با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش آن را تحت عنوان ” حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است ” بیان داشتند.

نکته مورد نظر نگارنده این است که برخی مسئولین کم کار و اشراف گرا نباید حضور با شکوه ملت ایران اسلامی را مبنی بر عدم آگاهی از رفتارها و کردارهای خود بدانند بلکه بدانند که ملت سرچشمه این ناملایمات را می شناسد و می داند که منشا نواقص و مشکلات ناکارآمدی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری نیست.

ملت می داند که برخی مسئولین خواسته یا ناخواسته با مدیریت های ناصحیح، غیر انقلابی و وابسته گرایانه خود مسبب افزایش فشار اقتصادی بر ملت شریف ایران اسلامی شده اند.

ملت علاوه بر آنکه علت این دردها را می داند، راه درمان را نیز می داند راه های درمانی چون : جلوگیری از اختلاس و فرار اختلاس گران، رعایت واقعی حقوق شهروندی، بازنشسته شدن مدیران اجرایی فرسوده و غیرعلمی و میدان داری مدیران جوان، متعهد و تحصیل کرده، توجه بیشتر به توان داخلی و اجرای غیر نمایشی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، کنار گذاشتن حزب سالاری و رابطه سالاری و پایبندی به شایسته سالاری دینی  و …

پر واضح است که در صورت ادامه بی تعهدی های برخی مسئولین و عدم رفع مشکلات معیشتی، ملت ایران اسلامی در آینده و با انتخاب های صحیح خود راه را بر تفکر اشرافی گرا خواهد بست.

ان شا الله با شرکت میلیونی ملت وقت شناس و مسئولین دلسوز در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن ماه امسال نیز به روز شکست مجدد دشمنان ایران اسلامی و روز پیروزی ملت سرافراز تبدیل خواهد شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false