×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش چغادک نیوز: سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان در آبهای خلیج فارس اظهار داشت: گشت‌زنی دریابانی استان بوشهر در آب‌های خلیج فارس به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌کند.

وی از مسدود  شدن راههای ورود کالای قاچاق در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوء استفاده در انتقال کالاهای قاچاق مسدود کرده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزایش گشت‌های دریابانی را نشان از قاطع بودن در برخورد با قاچاقچیان دانست و افزود:  دریابانی استان بوشهر در تمام اعماق دریا امکان حضور دارد و این مهم سبب ناامن بودن این آبراه برای جابجایی کالای قاچاق است.

رضایی‌نژاد  با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق  در مهرماه امسال گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر در مهر ماه امسال ۴۷۳میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال کالای قاچاق در آبهای این استان کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی با اشاره به توقیف ۳۰ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر گفت: از این شناورها بیش از ۴۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۲۳تن متهم دستگیر شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: میزان کشفیات در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد.

رضایی‌نژاد یک‌هزار و ۴۰۴دستگاه گوشی تلفن همراه، چهارهزار دستگاه لوازم الکتریکی، ۱۸ تن برنج و  ۲٫۵ تن قند و شکر را از جمله این کشفیات دانست.

وی از برقراری امنیت مطلوب در استان بوشهر خبرداد و گفت: مرزهای دریایی استان بوشهر دارای امنیت قابل توجهی برخوردار است و این در حالی است که توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر روزافزون است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false