×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وعده هایی که عملی نشد

با صعود تیم فوتبال ایرانجوان خورموج از لیگ استانی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور امید تازه ای در دل دوستداران فوتبال پدیدار گشت و امیدواری به اینکه شاید با این صعود مسئولین محترم شهرستان نیز تکانی خورده و اندکی در برابر قشر عظیم ورزش دوست احساس مسئولیت نموده و دست حمایتی بر سر آنان بکشند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

به نقل ازترنم دشتی با صعود تیم فوتبال ایرانجوان خورموج از لیگ استانی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور امید تازه ای در دل دوستداران فوتبال پدیدار گشت و امیدواری به اینکه شاید با این صعود مسئولین محترم شهرستان نیز تکانی خورده و اندکی در برابر قشر عظیم ورزش دوست احساس مسئولیت نموده و دست حمایتی بر سر آنان بکشند.

 

 اما این یک رویا بود رویایی که هیچوقت عملی نگردید!! سرانجام این تیم با همت و تلاش حاج غلام منفرد که همه هستی خود را به پای ورزش و فوتبال خورموج ریخته توانست در میان ناباوری همگان و در اولین سال حضور خود در لیگ دسته سه کشور دست به کار بزرگی زده و با صعود به لیگ دو کشور افتخاری بزرگ را نصیب شهرستان دشتی نماید.

 شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم کشور با دستان خالی و بدون هیچگونه حمایتی از سوی مسئولان کاری بی نهایت مشکل بود که باز هم با از خود گذشتگی این پیر فوتبال و خانواده محترمش عملی گردید و باز هم علاقه مندان و کارشناسان فوتبال شاهد خلق حماسه ای دیگر شدند و آن صعود از گروهی بود که با حضور تیمهای متمول و میلیاردی هیچکس شانسی برای ایرانجوان قائل نبود.

 ولی این تیم مردمی کاری کرد کارستان و توانست با شکست تیمهای قدرتمند این گروه راهی مرحله پایانی گردد!! اکنون تا رسیدن به لیگ دسته اول کشور تنها چند گام بیشتر نمانده و هواداران بیشمار این تیم و همچنین کارشناسان باز هم منتظر افتخار آفرینی تازه نماینده شهرستان دشتی میباشند اما مگر با دست خالی و بدون هیچگونه حمایتی تا کی میتوان برای شهرستان افتخارآفرینی کرد؟

شهرستانی که مسئولانش با ورزش بیگانه اند نماینده مجلسش فقط هنگام انتخابات مجلس به یاد ورزش و ورزشکار می افتد!! جناب آقای فرماندار آیا به راستی شما در قبال ورزش و این تیم محبوب هیچگونه مسئولیتی ندارید؟ شما در برابر تعداد ۵۰۰۰نفر تماشاچی که اکثرشان را قشرجوان و نو جوان تشکیل میدهند و دارای هیچگونه سرگرمی نبوده و تنها دلخوشیشان تماشای مسابقات این تیم است هیچگونه مسئولیتی ندارید؟

 اگر ندارید پس چرا مدام وعده و وعید می دهید؟ چه زمان میخواهید به این وعده ها عمل کنید؟ شاید مسئولین و هواداران این تیم از روی سادگی این وعده ها را باور کرده اند ولی شواهد چیز دیگری را نشان میدهد آیا در طی این مدتی که این تیم درگیر مسابقات لیگ کشور میباشد شما یکبار به خودتان زحمت داده اید که با رفتن به ورزشگاه باعث دلگرمی بازیکنان و مسئولین این تیم گردید؟

 متاسفانه این کار را هم انجام نداده اید چون اصلا علاقه ای ندارید و ورزش از نظر شما کاری بیهوده است!! ای کاش اندکی از اراده مسئولین دیگر استانهای کشور در کمک به ورزش در میان مسؤولان شهر ما هم وجود داشت ولی افسوس.

نویسنده:عبدالمجید دشتی منش

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false