×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دو وزنه‌بردار گناوه‌ای قهرمان المپیاد ورزشی کارگران کشور شدند

دو وزنه بردار گناوه‌ای در نخستین دوره المپیاد ورزشی کارگران کشور در مازندران نایب قهرمان شدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در استان مازندران با حضور دو هزار ورزشکار در ۲۶ رشته، ۲۱رشته آقایان و پنج رشته بانوان از ۳۰ استان کشور در حال برگزاری است.

یکی از وزنه برداران گناوه ای کاروان اعزامی استان بوشهر به این مسابقات در گفتگو با مهر اظهار داشت: کاروان اعزامی استان بوشهر به این المپیاد شامل ۴۰ نفر از کارگران استان بوشهر است که سه نماینده از شهرستان گناوه شامل دو وزنه بردار و یک بانو در در رشته آمادگی جسمانی در این کاروان حضور دارند.

مهدی تیرنا بیان داشت: امین پشوتنی جوان خوش آتیه وزنه‌برداری شهرستان گناوه و استان بوشهر در دسته ۶۹ کیلو در یک‌ضرب ۱۱۷ و در دو ضرب ۱۵۰ را بالای سر برد و توانست گردن آویز نقره را برای استان بوشهر به ارمغان بیاورد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/28/4/1606006.jpg

تیرنا بیان داشت: در دسته ۱۰۵ کیلو و در حرکت یک‌ضرب ۱۴۱ و در حرکت دو ضرب توانستم وزنه ۱۹۰ کیلوگرم را بزنم و علت اینکه باز هم نتوانستم به گردن آویز طلا برسم همان آسیب دیدگی مچ دستم بود و به گردن آویز نقره رسیدم.

تیرنا ادامه داد: این المپیاد در رشته وزنه برداری با حضور ۷۸ وزنه بردار در هشت وزن و در شهر بابلسر استان مازندران برگزار شد.

وی اضافه کرد: آئین آغازین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گودرزی وزیر ورزش و جوانان و مجید حسین زادگان رییس فدراسیون کارگری کشور در سالن سید رسول حسینی آغاز شد.

این وزنه‌بردار گناوه‌ای بیان کرد: نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در ۱۲ شهرستان و مسابقات آقایان در ۲۱ رشته در ۱۰ شهرستان مختلف استان مازندران برگزار می شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/28/4/1606008.jpg

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ما در این المپیاد کارگری در رشته وزنه برداری در شهر بابلسر استان مازندران و در رشته آمادگی جسمانی که بانو مرادی در آن از شهرستان گناوه حضور دارند، در شهر فریدون کنار برگزار می شد.

تیرنا در پایان گفت: از مسئولان شرکت گاز پازارگاد که همواره حامی ما ورزشکاران کارگر در مسابقات مختلف هستند بی‌نهایت تقدیر می‌کنم؛ چرا که حمایت آنها موجب دلگرمی ما ورزشکاران کارگر است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false