×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مرزبان: ایران باید با اقتدار از گروهش صعود کند

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم ملی باید با اقتدار سرگروه شود تا شخصیت بالایی پیدا کرده و در مرحله حذفی موفق‌ باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا مرزبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت پدیده اظهار داشت: تیم در شرایط مناسبی به سر می‌برد. در تعطیلات نیم فصل از فرصت استفاده و ۵ بازیکن لیگ برتری دیگر به لیست خود اضافه کردیم تا کیفیت تیم‌مان را از نظر فرم تاکتیکی و شخصیتی بالا ببریم. بازیکنانی نظیر غلامی، حقیقی، صلصالی، نظری و قزل بازیکنان باکیفیتی هستند و تاکتیک پذیری‌شان فوق‌العاده است.

سرمربی پدیده مشهد در مورد اینکه گفته می‌شود رضا حقیقی در این تیم موفق نخواهد بود، تاکید کرد: حقیقی از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد و روز به روز هم در تمرینات بهتر عمل می‌کند. او بعد از اینکه از جام جهانی آمد مصدوم شد و ریکاوری مناسبی نداشت. مطمئن باشید حقیقی در نیم فصل دوم کیفیت بالای خود را در تیم پدیده نشان خواهد داد.

مرزبان درباره برنامه‌های تیمش در ادامه تعطیلات تصریح کرد: بعد از اردوی خوبی که در کیش داشتیم قرار است هفته آینده راهی بندرعباس شده و دو بازی دوستانه با تیم‌های شهرداری بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان انجام دهیم. این دو بازی را برای تکمیل کردن کارهای تاکتیکی خود در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سطح رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در استرالیا در حال برگزاری است یادآور شد: فوتبال آسیا در مقایسه با اروپا رشد خوبی داشته و این پیشرفت از طریق حضور مربیان بزرگ و صاحب سبک جهان در آسیا فراهم شده است. این مربیان از لحاظ تاکتیکی و روانی تاثیر بسزایی در تیم‌‌های ملی تحت هدایت خود داشته‌اند و در کل فوتبال آسیا در حال پیشرفت است.

مرزبان درباره عملکرد تیم ملی را در بازی مقابل بحرین تصریح کرد و گفت: خیلی مهم بود که ایران گام اول را در جام‌ ملت‌های آسیا محکم بردار. در کنار یک بازی خوب از تیم ملی من انگیزه ملی‌پوشان را بسیار بالا دیدم. با این حال بازی سختی مقابل قطر داریم و امیدوارم این تیم را نیز با قدرت شکست داده و با شایستگی در صدر جدول گروه‌ قرار بگیریم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: تیم ملی فقط باید به این فکر کند که با اقتدار سرگروه و با شایستگی راهی مرحله بعد شود. طبیعتا بازی با تیم دوم گروه بعد آسان‌‌تر از تیم اول آن گروه است. آنچه اهمیت دارد این است که صعود با اقتدار باعث خواهد شد تیم شخصیت بالایی پیدا کند و در مرحله حذفی هم موفق‌تر باشد.

وی گفت: ملی‌پوشان ایران باید بدانند که نماینده یک کشور هستند و باید از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند. بازی در تیم ملی با باشگاه بسیار متفاوت است و یک بازیکن ملی‌پوش باید مانند یک سرباز در میدان مسابقه با تمام وجودش مبارزه کند تا پیروز شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false