×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کی روش: تیم ملی ایران قلب، روح و فکر بزرگی در سر دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این تیم در جام ملت های آسیا با قلب، روح و افکار بزرگی حاضر شده است و امیدوارم به اهداف خود برسیم.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ایرنا، کارلوس کی روش امروز ( شنبه ) در نشست خبری پیش از دیدار با بحرین افزود: تیم بحرین از بازیکنان خوبی برخوردار است و احترام خاصی برای آنها قایل هستیم.

وی ادامه داد: هر دیداری که در جام ملت های آسیا برگزار می کنیم برای ما حکم فینال را دارد. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای خود در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: مطمئنا با تیم خوبی فردا بازی داریم. بحرین پیش از این ۹ بازی دوستانه برگزار کرده است و از نفرات خوبی هم بهره می برد. آن ها یکی از تیم های خوب این جام هستند اما فراموش نکنید توقعات از ایران بالاست. ما سعی می کنیم با تمام توان بازی کنیم.

کی روش در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور استرالیا و ژاپن برای ایران چقدر شانس قهرمانی قائل هستید ، گفت: تمام تیم ها با آرزوها و اهداف بزرگی به این جام آمده اند اما تمرکز ما فقط روی بازی آینده است. ما فردا مقابل تیم خوبی بازی داریم که من احترام خاصی برای آن ها قائلم. من به بازیکنانم هم گفته ام هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.اینجا هم اعلام می کنم احترام خاصی برای همه تیم ها قائلم اما استراتژی من این است که فقط به بازی آینده فکر کنم. پس بنابراین وقت نکردم بازی روز گذشته استرالیا را تماشا کنم و فقط روی بازی بحرین کار کردم.

وی خاطرنشان کرد: اگر وقت شود حتما دیدار این دو تیم را مورد بررسی قرار خواهم داد اما فعلا همه تمرکزم روی بازی با بحرین است.

کی روش در پاسخ به این سئوال که تیم ایران تدارک خوبی نداشته و با سختی به استرالیا آمده است ، گفت: از بدو ورود از آمادگی و سطح امکانات خوشحال بودم و در سیدنی اردو برگزار کردیم که هواداران با حمایت خوب خود در محل تمرین حاضر شدند. آمادگی خوبی داریم و با روح، فکر و قلب بزرگ به مسابقات آمدیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد این که تاکتیک تیم ایران همیشه مقابل تیم های عربی ، یک بازی تاخیری بوده است ، افزود: واقعیت این است که این صحبت ها را زیاد شنیده ام و صحت این مساله را ندیده ام. ما در مسابقات انتخابی جام جهانی هم کار خود را با سختی شروع کردیم و برخی اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اتفاقات خارج از قوانین فوتبال قابل پیش بینی نیست. ایران و بحرین دو رقیب سنتی هستند و همیشه بازی حساسی مقابل هم برگزار کرده اند. هر دو تیم سعی می کنند از بازی برنده خارج شوند و سه امتیاز را به حساب خود واریز کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار بحرینی درمورد مصدومیت هاشم بیک زاده و اینکه آیا تجربه بالای فوتبال ایران به کمک این تیم در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ خواهد آمد، گفت: وقتی بازیکنان خوبی از دست می دهیم جای تاسف دارد. وقتی چهار سال قبل به ایران آمدم اگر بازیکنی مصدوم می شد کل جامعه ایران متاسف می شد اما امروز بعد از چهار سال با مصدومیت هر بازیکن ، بازیکنان جانشین خوبی حضور دارند که جای آنها به تیم ملی دعوت می شوند و برای جانشنینی بیک زاده نیز از افراد دیگری استفاده می کنیم.

به گفته وی در تیم ایران ۱۰ بازیکن جوان حضور دارند که از آنها برای مقدماتی جام جهانی بهره خواهم برد و وارد تیم ملی ما می شوند.

کی روش در پاسخ به سوال دیگری در باره اینکه فردا مقابل بحرین که مثل تیم های عربی همیشه فوتبال تاخیری بازی می کند با چه شیوه ای بازی می کنید، گفت: من هم این شایعه را شنیده ام اما در بازی هایی که مقابل قطر و اردن و همین طور بحرین انجام داده ایم چیزی که این مطلب را تایید کند ندیده ام. مطمئنا بازی که ما در تهران مقابل بحرین انجام دادیم را کسی فراموش نکرده است اما نتیجه آن بازی غیرمعمول بود و در بازی دومی که ما مقابل بحرین در کشور خودش انجام دادیم تحت فشار بودیم و بازی دشواری را به نمایش گذاشتیم.وقتی یک تیم ازتیم مقابل پیش باشد، نمی توانید از آن تیم انتظارداشته باشید که توپ را سریع به جریان در بیاورد. وقتی ما یک بر صفر از آرژانتین پیش باشیم پس قاعدتا سریع تر بازی را آغاز نمی کنیم و سعی می کنیم فوتبال تاخیری را ارائه دهیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false