×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جلالی: سابقه فوتبال تنها یک شاخص برای یک مربی خوب است

رئیس کانون مربیان فوتبال ایران گفت: سابقه بازی فوتبالی تنها یک شاخص برای یک مربی خوب است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی در حاشیه همایش آسیب‌شناسی مربیگری فوتبال ایران گفت: این همایش را با این هدف برگزار می‌کنیم که بدانیم چرا در بحث مربیگری با مشکل مواجه هستیم. باید بدانیم که محدوده بازی فوتبال با مربیگری آن متفاوت است و گاهی مربیان بسیار خوبی داریم که حتی فوتبال بازی نکرده‌اند و اتفاقا تعداد آنها هم در دنیا کم نیست.

وی افزود: یک مربی باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد و صاحب شخصیت قوی و تجربیات زیادی باشد و در واقع سابقه بازی کردن تنها یکی از شاخصه‌های کار اوست.

رئیس کانون مربیان فوتبال یادآور شد: روی مربیان خود سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم و توجه به مربیان خارجی هم شاید یک دلیل فرهنگی دارد همانطور که حتی اگر یک لیوان انتخاب کنیم لیوان خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دهیم. باید این باور را تغییر داد.

جلالی درباره بحث ناکام ماندن خصوصی‌سازی در ایران گفت: بحث اینجاست که شرایط برای خصوصی‌سازی در فوتبال ایران فراهم نیست. شاید برخی افراد در بخش خصوصی هدفشان فوتبال نبوده و برای بهره‌ بردن از آن وارد فوتبال شدند اما برای بخش خصوصی که واقعا قصد حضور در فوتبال را داشته بسترسازی لازم صورت نگرفته است.

سرمربی سایپا ادامه داد: بخش خصوصی باید بتواند هزینه‌هایش را در فوتبال جبران و کسب درآمد کند اما قوانین لازم برای این کار تصویب نشده است. خصوصی‌سازی تنها این نیست که ما باشگاه‌های خود را به عنوان موسسات فرهنگی ورزشی به AFC معرفی کنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false