×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اتلتیکو هت‌تریک باخت‌های متوالی رئال را کامل کرد

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا با شکست مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه قهرمان فصل گذشته لالیگا دنبال شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،   به نقل از خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های اتلتیکو و رئال در دربی شهر مادرید به میزبانی قرمزو سفیدپوشان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکو به پایان رسید تا کار کهکشانی‌ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی سخت بود.

رائول گارسیا در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی گل نخست اتلتیکو را به ثمر رساند و خوسه خیمنس در دقیقه ۷۶ اختلاف را به دو گل افزایش داد. به این ترتیب سومین شکست متوالی شاگردان کارلو آنچلوتی پس از باخت در بازی دوستانه مقابل میلان در دبی و شکست در خانه والنسیا در هفته هفدهم لالیگا به ثبت رسید. 

رئال مادرید در بازی برگشت ۲۵ دی پذیرای اتلتیکو خواهد بود.

شب گذشته همچنین ویارئال میزبان رئال سوسیه‌داد بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. تنها گل این بازی را دنیس چریشف در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند. در دیگر بازی آلمریا برابر میهمان خود ختافه به تساوی یک بر یک رضایت داد. والنسیا هم در ورزشگاه مستایا با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود اسپانیول گذشت.

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، امشب با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در بازی نخست گرانادا میزبان سویا است و در بازی دوم بارسلونا از الچه پذیرایی می‌کند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false