×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واگذاری سهام پرسپولیس به پیشکسوتان بدون اخذ منابع مالی

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: قرار است بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس در زمان واگذاری بدون اخذ منابع مالی به پیشکسوتان این باشگاه اعطا شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، در خصوص آخرین اخبار واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس اعلام شده بود که قرار است ۲۱ درصد از این سهام در اختیار پیشکسوتان، ۳۰ درصد برای وزارت ورزش و ۴۹ درصد در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

امیررضا خادم در خصوص این موضوع اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس ما به عنوان ارگان اجرایی موظف به انجام مصوبات هستیم اما چارچوب آنها مشخص نشده است.

وی افزود: برای مزایده کل سهام در نظر گرفته شده که در نشست با نمایندگان وزارت دادگستری، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی به این جمع‌بندی رسیدیم که پس از تائید شورای واگذاری، بخشی از سهام بدون اخذ مبلغ در اختیار پیشکسوتان قرار داده شود.

نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش و جوانان در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: در این خصوص هم علی پروین نشستی را با محمود گودرزی داشت که وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد داد مجموعه‌ای شکل گیرد که در زمان واگذاری، سهام باشگاه پرسپولیس طبق شرایطی ویژه بخشی از سهام توسط خریدار به پیشکسوتان داده شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا وزارت ورزش قصد ندارد سهامی از این دو باشگاه را در زمان واگذاری به خود اختصاص دهد؟ یادآور شد: نه اصلا؛ وزارت ورزش یا باید باشد یا نباشد زیرا یک بام و دو هوا مشکلات دوباره‌ای را ایجاد می‌کند. هر چند واگذاری به این نحو ممکن است در آینده اما و اگرهایی به وجود آورد.

خادم با اشاره به اینکه بخش حسابرسی پرسپولیس به پایان رسیده است، تاکید کرد: از نظر خصوصی‌سازی، پرسپولیس شرایط واگذاری را دارد و به زودی این مساله علنی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت استقلال برای واگذاری چگونه است، این گونه توضیح داد: قرار است امروز نشستی با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص داشته باشیم هر چند افشارزاده غایب است تا ابهامات باقی مانده حل شود.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: باشگاه استقلال یک مشکل مالیاتی دارد که نامه‌نگاری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و قرار است اداره مالیات تا پایان هفته در این خصوص اعلام نظر کند و این نامه برای حل مشکلات موجود به خصوصی‌سازی ارائه شود تا با قیمت‌گذاری، زمان مزایده این باشگاه اعلام شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false