×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ایران در بین کشورهای در حال توسعه ورزش سه‌گانه قرار گرفت

سرمربی و مدیر تیم‌های ملی ورزش سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به نتایج مطلوبی که تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند کسب کرد، ایران در بین کشورهای در حال توسعه رشته ورزشی سه‌گانه(شنا، دوچرخه، دو) قرار گرفت.

به گزارش "چغادک نیوز"،محمد منصورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بوشهر، اظهار داشت: هر ساله فدراسیون جهانی ورزش‌های سه‌گانه لیستی از کشورهای مشتاق به توسعه و در حال توسعه در رشته ورزش سه‌گانه معرفی می‌کند که امسال ایران در جمع کشورهای در حال توسعه قرار گرفت.

وی بیان کرد: بر همین اساس فدراسیون جهانی برای شناسایی بیشتر استعدادهای این رشته، کمپی را در یکی از کشورها مستقر می‌کند و استعدادهای قاره‌های مختلف را جمع می‌کند تا در تمرینات مختلف شرکت کنند و امسال برای نخستین‌بار چهار ورزشکار ایرانی نیز به این اردوها دعوت شدند.

منصورزاده تصریح کرد: از جمع ۲۰ ورزشکار زن و مرد آسیایی دعوت شده به این اردو چهار ورزشکار هم ایرانی هستند که پنج تا ۱۱ بهمن ماه در تایوان به این اردو اعزام می‌شوند ضمن اینکه خود بنده به عنوان مدرس و سرمربی تیم چهار نفره ایران در این اردو حضور خواهم داشت.

سرمربی و مدیر تیم‌های ملی ورزش سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حضور این ورزشکاران در اردوی فدراسیون جهانی ورزش‌های سه‌گانه نشان از پیشرفت ایران در این رشته ورزشی دارد ضمن اینکه ایران به عنوان دومین کشور در حال توسعه در آسیا هم معرفی شده است.

منصورزاده در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی ورزش سه‌گانه ایران بیان کرد: بازیکنان فعلا انفرادی تمرین دارند و مسابقات لیگ، اردوی داخلی از برنامه‌های آتی سال جاری است ضمن اینکه در سال آینده نیز چندین اعزام خارجی خواهیم داشت.

وی افزود: ملی‌پوشان پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا به شهرهای خود رفتند و با توجه به اینکه همه آن‌ها دانشجو هستند فعلا مشغول امتحانات بوده و پس از پایان امتحانات چهار نفر دعوت شده به اردوی فدراسیون جهانی به تایوان اعزام خواهند شد.

سرمربی و مدیر تیم‌های ملی ورزش سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در مورد فعالیت ورزش سه گانه در بوشهر گفت: در استان بوشهر فعلا هیئت سه‌گانه فعال نیست هر چند تابلو و یک دفتر وجود دارد اما تیمی ندارند و سوال مهم هم اینجاست که چرا تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

منصورزاده افزود: در حال حاضر هم برای فعال شدن هیئت یک نفر به فدراسیون معرفی شده تا در صورت تایید به عنوان مسئول هیئت ورزش سه گانه در بوشهر مشغول به کار شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false