×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کفاشیان: جای تاج در سازمان لیگ خوب است، تکلیف دبیرکلی هم تا پایان هفته مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد که مهدی محمدنبی همچنان دبیرکل فدراسیون فوتبال است اما تکلیف نهایی این سمت تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان درباره جلسه خود با مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: این جلسه بیشتر درباره سازمان لیگ و مسائل مربوط به آن بود که در این زمینه صحبت‌هایی انجام دادیم.

وی در مورد وضعیت مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نبی هنوز دبیرکل است و به کارش ادامه می‌دهد. تا پایان هفته تصمیمات لازم در مورد دبیرکلی فدراسیون فوتبال اتخاذ خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: زمان برگزاری مجمع مشخص نیست و هنوز تاریخی برای آن مشخص نکرده‌ایم.

کفاشیان وضعیت نایب رئیسی فدراسیون فوتبال را نامشخص خواند و در مورد اینکه آیا ممکن است به صورت موقت سرپرست انتخاب کنند، گفت: ممکن است سرپرست انتخاب کنیم و ممکن است این کار را نکنیم. احتمال دارد شخصی را خودمان معرفی کرده و یا نزدیک مجمع آن را معرفی کنیم.

وی در مورد اینکه امیر عابدینی پیشنهاد کرده که مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون شود، گفت: نه، در این زمینه صحبتی با تاج نشده است. جای تاج در سازمان لیگ خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات فریده شجاعی که گفته بود، به صورت قانونی هنوز نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان است، تصریح کرد: شجاعی شوخی کرده و امروز برای انجام کارهای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال آمده بود.

کفاشیان درباره تکلیف اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حسن‌زاده امروز به کار خود بازمی‌گردد.

وی در واکنش به اینکه عنوان می‌شود تیم ملی فوتبال ایران در هتلی دو ستاره در استرالیا مستقر شده است، گفت: خیر، با هوشنگ مقدش صحبت کردم و اعلام کرد که مشکلی وجود ندارد. زمین چمن خوبی هم در اختیار تیم ملی قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که ایران، امارات و عربستان کاندیدای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ هستند، خاطرنشان کرد: او نظر شخصی خود را گفته است اما در جلسه‌ای که داشتیم، اعلام کرده بود که ایران و امارات کاندیدا هستند.

کفاشیان در مورد برگزاری انتخابات کنفدراسیون آسیا گفت: این انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false