×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیش از ۳ ماه است خواسته‌ام امضایی به قراردادم اضافه کنند اما طفره می‌روند

علی‌عسگر: دوست نداشتند پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم خوب تقویت شود

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم، برخی از بازیکنان پرسپولیس همانند اهالی فوتبال از تقویت تیمشان برای نیم فصل دوم لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا رضایت چندانی ندارند و معتقدند با این شرایط در مسابقات آسیایی کار بسیار سختی پیش‌رو دارند.

یکی از این بازیکنان حمیدرضا علی‌عسگر است که در خصوص مسائل مختلف به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

تسنیم: از قرار معلوم با آمدن پول به باشگاه شرایط پرسپولیس بهتر شده است؟

بله به محض اینکه فصل نقل‌و‌انتقالات تمام شد پول هم به باشگاه رسید! حتما دو روز دیگر هم مدیرعامل باشگاه از زندان آزاد خواهد شد تا همه چیز به روال عادی برگردد. به هر حال یکسری دوست نداشتند که پرسپولیس برای نیم فصل دوم خوب تقویت شود و این اتفاق هم رخ داد.

تسنیم: چرا این‌طور فکر می‌کنی؟

فقط من این طور فکر نمی‌کنم. شما ببینید دقیقا چند روز مانده به تعطیلات نیم فصل مدیرعامل باشگاه دستگیر شد و حتی یک ریال هم در باشگاه نبود تا هزینه جذب بازیکن شود. جالب اینکه به محض اتمام زمان نقل‌و‌انتقالات پول به باشگاه آمد و مشخص نشد چرا در روزهای اول نقل‌انتقالات پول به باشگاه نرسید تا برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی اقدام شود. نمی‌دانم هدف‌شان نابودی پرسپولیس است یا تضعیف تیم. به جرات می‌توانم بگویم پرسپولیس در این چند هفته بدترین دوران تاریخ خود را پشت‌سر گذاشت تا حدی که وقتی من در محل تمرین حالم بد شد یک ریال پول نداشتند تا برایم سرم بخرند و از جیبم پول دادم و سرم تهیه شد.

تسنیم: به نظرت پرسپولیس تیم خوبی را برای نیم فصل دوم بسته است؟

چه بگویم. آنچه مسلم است اینکه بازیکنان مدنظر درخشان جذب نشدند چرا که شرایطش فراهم نبود. بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند در تیم‌های خود موفق بوده‌اند و امیدوارم در پرسپولیس هم موفق باشند.

تسنیم: با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن خواهید داشت؟

واقعیت این است که ما در دوره قبل که موفق به صعود از گروه خود شدیم تیم بسیار بهتری داشتیم اما کارمان در آسیا خیلی سخت شده است. حتما هواداران ما را درک کرده و انتظار زیادی از این تیم نخواهند داشت. تمام سعی خود را برای صعود از گروه‌مان انجام خواهیم داد و از پیش بازنده نیستیم. متاسفانه به پرسپولیس نگاه ملی نشد و شرایطی را بوجود آوردند که مجبوریم با همین داشته‌هایمان راهی لیگ قهرمانان شویم.

تسنیم: گفته می‌شود تو هم از شرایط مالی‌ات در باشگاه اصلا راضی نیستی؟

پرداخت‌های مالی که به زودی انجام می‌شود اما ناراحتی من از چیز دیگری است. الان بیش از ۳ ماه است که از مسئولان باشگاه خواسته‌ام امضایی را به قراردادم اضافه کنند اما از این کار طفره می‌روند. مسئله را بیش‌تر از این باز نمی‌کنم اما تا زمانی که این امضا پای قراردادم نباشد این قرارداد مشکل خواهد داشت. انتظارم از مسئولان باشگاه این است که خواسته‌ام را برآورده کنند تا فکرم راحت باشد.

تسنیم: به نظرت با آمدن بازیکنان جدید در خط دفاع از تو در پست خط هافبک و حمله استفاده خواهد شد؟

بارها گفته‌ام بازی کردن به عنوان بازیکن تهاجمی را به بازی در خط دفاع ترجیح می‌دهم. امیدوارم در نیم فصل دوم حداقل بدانم در چه پستی قرار است بازی کنم و مثل گذشته مدام تغییر پست ندهم.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false