×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی: کمترین انتظارات مان نیز برآورده نشد

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران با اشاره به مسابقه ندادن این تیم با نماینده رژیم صهیونیستی در تور جهانی آفریقای جنوبی گفت: حداقل انتظارمان تماس مسئولین فدراسیون والیبال برای احترام به حق مردم فلسطین بود، اما برآورده نشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، بهمن سالمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: ۲۰ روز است که از لیگ جهانی بازگشته ایم، اما تاکنون هیچکس از فدراسیون والیبال با ما تماس نگرفته است. به خاطر حق مردم فلسطین حاضر به مسابقه با تیم رژیم صهیونیستی نشدیم و نخواهیم شد، اما انتظار داشتیم وقتی به ایران می آییم از این اقدام حداقل در حد یک تماس تلفنی مسئولین فدراسیون والیبال قدردانی شود.

وی با بیان اینکه حفظ انگیزه از نظر روحی و روانی برای یک بازیکن اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: در تور جهانی والیبال ساحلی آفریقایی جنوبی به رغم نخستین حضور عملکرد واقعا خوبی داشتیم. البته می توانستیم بهتر از این هم باشیم، تیم ملی امکان صعود از گروه خود داشت اما در دور مقدماتی به نماینده رژیم صهیونیستی خوردیم.

سالمی در باره تیم های شرکت کننده در تور جهانی گفت: آفریقای جنوبی چون در نیم کره جنوبی قرار دارد در زمان مسابقات هوای بهاری داشت و به همین دلیل تیم های خوبی در این رقابت ها شرکت کرده بودند. البته به دلیل بیماری آبولا چند تیم مطرح جهان مانند برزیل و آمریکا شرکت نکردند، اما با این حال سطح مسابقات بالاتر از آسیا بود تیم های خوبی از کشورهای مختلف همچون شیلی، کانادا و اتریش حضور داشتند. والیبال ساحلی ایران برای صعود به المپیک نیاز به تجربه چنین میادینی دارد.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی در باره مقام دومی بازی های ساحلی پوکت تایلند نیز گفت: والیبال ساحلی ایران برای نخستین بار دراین رقابت ها عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. ۱۲۰۰ دلار برای این سفر و مقام کسب شده دریافت کردیم که نسبت به مدت زمانی که دراردوها بودیم، واقعا کم است.سه ماه دراردو وتمرینات و از خانواده دور بودیم که نتیجه آن مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال بازی های ساحلی آسیا شد.

بهمن سالمی با اشاره به اینکه در مهرماه پیشنهاد ۵۰ میلیون تومانی از باشگاه شهرداری ارومیه برای حضور در تیم دسته یک این باشگاه داشت، گفت: برای عقد قرارداد به ارومیه هم رفتم اما در آنجا گفتند که از فدراسیون والیبال تماس گرفتند و تاکید کردند که با سالمی قرارداد نبندید، زیرا بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی است.

وی تاکید کرد: با این قرارداد (۵۰ میلیون) زندگی من از این رو به آن رو می شد و مشکلاتم به حداقل می رسید.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران که در حال حاضر خود را برای حضور در لیگ ساحلی کشور آماده می کند، در باره حضوردراین رقابت ها که در پنج مرحله برگزار خواهد شد، گفت: این هفته حامی مالی تیم (بهمن سالمی و صابر هوشمند) مشخص خواهد شد. هدف نهایی من صعود به المپیک است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

تیم های الف و ب والیبال ساحلی ایران آذرماه برای نخستین بار به مرحله نهایی تور جهانی والیبال ساحلی راه یافتند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی در تور جهانی ابتدا مقابل اسپانیا (تیم ششم مسابقات) به میدان رفت که در دو ست پیاپی با امتیازات ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب این حریف قدرتمند خود شد. سپس مقابل تیم نروژ (تیم یازدهم مسابقات) به میدان رفت و توانست ۲ بر ۱ با امتیازات ۲۱ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ این تیم اروپایی را از پیش رو بردارد. نماینده ایران در سومین روز مسابقات برای صعود به مرحله دوم می بایست مقابل رژیم اشغالگر قدس (تیم ۲۲ مسابقات) صف آرایی کند که در این دیدار حاضر نشد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false