×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
بودجه‌بندی پارس جنوبی وزیر را به عسلویه کشاند

وزیر نفت عصر امروز و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح فردا به عسلویه می روند تا از نزدیک وضعیت ۵ فاز اولویت دار این میدان مشترک و نیاز بودجه آن را برای سال ۹۴ بررسی کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از میدان مشترک پارس جنوبی بازدید خواهند کرد. بازدید فردا در راستای تصمیم گیری برای بررسی و رفع نیاز بودجه ای پارس جنوبی به منظور بهره برداری سریعتر از ۵ فاز اولویت دار این میدان است.

بیژن نامدار زنگنه – وزیر نفت – عصر امروز تهران را به مقصد عسلویه ترک می کند تا پیش از حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با مدیران منطقه جلسه ای به منظور هماهنگی و بررسی جدیدترین گزارش های کیفی و کمی ۵ فاز ۱۲، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی داشته باشد.

وزیر نفت در خصوص بودجه پارس جنوبی اظهار داشت: حدود بیش از ٧٠ درصد از منابع مالی وزارت نفت به طرح توسعه میدان مشترک پارس جنوبی اختصاص می یابد، اما سال آینده سال سختی برای ما خواهد بود، از این رو به طور حتم با وجود منابع صندوق توسعه ملی و استفاده از بند ق نیاز به کمک مجلس و دولت نیاز داریم تا بتوانیم به قولهایی که در پارس جنوبی داده ایم، عمل کنیم.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false