×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری سرکردگان باند فروش مواد مخدر در شرق پایتخت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه قاچاقچی عمده مواد مخدر که در قالب یک باند اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق پایتخت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر دستگیری سه توزیع کننده عمده مواد مخدر در شرق تهران اظهار داشت: با توجه به برنامه پلیس مبارزه با مواد مخدر در برخورد با باندهای اصلی فروش مواد مخدر و سرشبکه‌های این باندها، ماموران پلیس تهران بزرگ موفق شدند سه سرشبکه یک باند توزیع مواد مخدر به صورت عمده را در شرق پایتخت دستگیر کنند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح دستگیری این سه قاچاقچی گفت: در پی اطلاعات واصله و سرنخ‌های به دست آمده از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه غیاثی تهران، جمع‌آوری اطلاعات کامل از فعالیت و محل نگهداری مواد توسط اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که سه تن به نام‌های ماجد، فرهان و حسام در قالب یک باند، اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده می‌کنند که پس از شناسایی موقعیت این افراد و محل تردد آن‌ها، یک اکیپ عملیاتی از پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محل اختفای اعضای این باند اعزام شدند.

بخشنده گفت: ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی عملیاتی موفق شدند، هر سه نفر این افراد را در آدرس مذکور شناسایی و دستگیر کنند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشفیات به دست آمده از منزل و محل اختفای این متهمان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت پس از دستگیری این افراد، اقدام به بازرسی محل مورد نظر کرده و در بازرسی‌های خود موفق به کشف ۳۶ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک، ۲۸ سانت شیشه و ترازوی توزین شیشه شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از دستگیری اعضای این باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق پایتخت، متهمان را به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شده، به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعزام کردند تا تحقیقات بیشتر در خصوص جرائم ارتکابی و سایر زوایا و ابعاد اتهاماتشان انجام شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false