×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کماکان پیگیر مالکیت پرسپولیس هستم

مسلماً دیدگاه‌های کریم باقری یکی از ستاره‌های اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جام ملت‌ها برای هواداران فوتبال حائز اهمیت خواهد بود. روز گذشته در شرایطی که باقری مثل چند مدت اخیر تمایل چندانی برای انجام مصاحبه نداشت، دقایقی با او صحبت کردیم.

به گزارش "چغادک نیوز"،

در مورد جام ملت‌های استرالیا چه نظری دارید؟
در ابتدا می‌خواهم بگویم من هم مثل تمامی مردم ایران برای کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و مثل همه دوست دارم تیم ملی به مقام قهرمانی برسد ولی اعتقاد به معجزه کروش ندارم چون اصولاً کسی در فوتبال نمی‌تواند معجزه کند و انتظارات و توقع‌مان از کروش باید منطقی و معقول باشد و بر اساس داشته‌هایمان باید از کروش انتظار داشته باشیم نه چیزی فراتر از این.

حالا شما شخصاً داشته‌های ما را در حد قهرمانی می‌دانید یا اینکه…
ما باید به تلاش‌مان امیدوار باشیم چون قطعاً تیم ملی و کادر فنی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. ضمن اینکه تیم ملی همیشه در آسیا تیم بزرگ و مطرحی بوده، بنابراین باید روی موفقیت ایران حساب خاصی باز کرد.

فکر می‌کنی چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی جام ملت‌ها هستند؟
به نظرم ژاپن و کره جنوبی که در این چند ساله جزو مدعیان پر و پاقرص جام ملت‌ها بوده‌اند، این بار هم شانس قهرمانی دارند اما جدا از این دو تیم، استرالیا به عنوان میزبان و ایران هم به عنوان قدرت‌های سنتی همیشه جزو تیم‌هایی بوده‌اند که می‌توان روی قهرمانی آنها حساب باز کرد اما با وجود این، مسائلی که ما الان مطرح می‌کنیم، فعلاً در حد حرف است چون همه چیز در میدان و جام ملت‌ها رقم می‌خورد.

در حال حاضر با توجه به کمبودهایی که داریم و لغو متوالی بازی‌های تدارکاتی به آینده امیدوارید؟
این مشکلات همیشه در فوتبال ما بوده و هست و لغو بازی‌ها چیز جدیدی نیست ولی امیدوارم با وجود مشکلاتی که بوده و هست،‌ ما نمایش موفقی در جام ملت‌ها داشته باشیم.

سؤال آخر ما در مورد پرسپولیس است. شما در مقطعی خواهان مالکیت پرسپولیس بودید، هنوز هم پیگیر مالکیت و سهام پرسپولیس هستید؟
ما در جلسه‌ای که قبلاً در این خصوص داشتیم، تمام نظرات و پیشنهادات را ارائه دادیم. بنده کماکان پیگیر این موضوع هستم تا دوستان خبر قطعی آن را به ما ارائه بدهند.

یک اتفاق جذاب در یک عصر زمستانی
کریم گلدی اوه…

عصر دیروز یک اتفاق جالب در محل تمرین تراکتورسازی تبریز رخ داد. حدود ساعت ۱۵:۳۰ بود که تعدادی از پیشکسوتان باشگاه به ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی (زمین چمن مصنوعی) رفتند تا به حمایت از تیم رسول خطیبی مشغول شوند. آنها پیشنهاد انجام یک بازی را به بازیکنان کنونی تیم دادند. نکته مهم ماجرا، حضور کریم باقری در محل تمرین تراکتورسازی بود، اتفاقی که پس از سال‌ها رخ می‌داد. کریم، ستاره تراکتورسازی بعد از حدود ۲۲ سال، روز گذشته پیراهن این تیم را پوشید و فوتبال بازی کرد. بازی بین دو نسل قدیم و جدید تراکتورسازی بود. تیم کنونی با ترکیب داود نوشی صوفیانی، احمد کامدار، مهرداد بایرامی، سعید آقایی، سینا عشوری، مهدی کیانی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، شاهین ثاقبی، مهدی قریشی و فرید بهزادی کریمی مقابل پیشکسوتان تراکتور ایستاد البته تیم کنونی، در نیمه دوم با ترکیبی کاملاً متفاوت و با نیمکت‌نشین‌هایش وارد زمین شد. پیشکسوتان نیز با این بازیکنان به زمین رفتند: داود قاسم‌زاده، کریم باقری، رسول خطیبی، اکبر ذوالمجدیان، امیر احمدی، کاظم نورمحمدی، محمدعلی حمل‌کاران، خلیل احمدی، حسین کریمی، صمد نائمی، منوچهر صالحی، ناصر فرشباف، صابر تقی‌زاده، اکبر سوزنده، ناصر فراستی، خلیل احمدزاده، علی مروتی، رضا آذری و جواد شاکری. قضاوت این بازی برعهده حسین خطیبی بود و یونس باهنر به همراه مهدی نوع‌بشر نیز کمک‌داوران بازی بودند. بازی که در دو وقت ۳۵ دقیقه‌ای و با حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر انجام شد با نتیجه ۷ بر ص ۲ به اتمام رسید تا تیم کنونی تراکتور، کار را تمام کند. برای تیم کنونی، کامدار، بایرامی(۲)، دلیر، نریمان‌جهان، کیانی و احمدزاده گلزنی کردند و رسول خطیبی و صابر نقی‌‌زاده نیز گل‌های پیشکسوتان را به‌ثمر رساندند.
کریم باقری که در خانه‌‌اش بازی می‌کرد، حسابی مورد توجه و تقدیر هواداران قرار گرفت و آنها بابت پوشیدن پیراهن تراکتور توسط این بازیکن ابراز خوشحالی کردند.

خبر ورزشی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false