×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سونامی در تیم ملی!

حال تیم ملی خوب نیست. مشکلات مالی، ‌بازیکنان سرباز، لغو بازی‌ها و… کم بود، حالا «مصدومیت» هم به مشکلات اضافه شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، وقتی خبرورزشی پرده از مصدومیت جدی پژمان منتظری برداشت و نوشت این بازیکن جام ملت‌ها را از دست داده، خیلی‌ها این خبر را کذب دانستند اما دیروز عکسبرداری‌ها از پای او نشان داد تا یک ماه از میادین دور است. منتظری در دقیقه ۸۰ بازی ام‌صلال و الجیش روی یک استارت با مصدومیت کشاله مواجه شد و از زمین بازی بیرون رفت. عکسبرداری‌های اولیه به خاطر ورمی که وجود داشت، چندان واضح نبود اما عکسبرداری دیروز نشان داد پژمان جام ملت‌ها را از دست داده است.

هر چند کشاله او پاره نشده ولی مصدومیتش نزدیک به پارگی است. عکسبرداری نشان داد که لخته خون در کشاله پای او جمع شده و حالا حالاها نمی‌تواند تمریناتش را آغازکند. منتظری نیاز به ۴ هفته فیزیوتراپی و آب‌درمانی دارد و اگر به جام ملت‌ها برود، تنها در مراحل نهایی شانس بازی خواهد داشت. جالب اینجاست که خود پژمان تلاش زیادی کرد این خبر را پنهان نگه دارد. با مصدومیت منتظری و از دست رفتن جام ملت‌ها برای او، نگرانی کادر فنی تیم ملی هم تشدید شده است. منتظری یکی از پایه‌های اصلی خط دفاعی تیم ملی بود و با مصدومیتش، کروش را مجاب کرد تا خانزاده و پورعلی‌گنجی را قطعاً در لیست قرار دهد. اما اینها تنها خبر بد نیست. خسرو حیدری هم مرحله گروهی جام ملت‌ها را از دست داده است. در بهترین حالت او در سومین بازی به میدان می‌رود.

وضعیت پای خسرو هر چند روز به روز بهتر می‌شود اما ترمیم آن زمانبر است. عضله دوقلوی این بازیکن آسیب‌ دیده و دردی قدیمی به حساب می‌آید. از آنجا که حیدری بعد از هر مصدومیت سریع بازگشته و بازی کرده، عضله پایش ضعیف شده است. خسرو در بهترین حالت از ۵ روز دیگر تمریناتش را آغاز می‌کند و تازه از روز بعد از بازی با بحرین در اولین مسابقه گروهی، تمرینات گروهی‌اش را آغاز می‌کند. او در بهترین حالت به بازی با امارات در مرحله گروهی می‌رسد، یعنی دیدار با بحرین و قطر را صددرصد غایب است. خسرو به احتمال فراوان مسافر استرالیا خواهد بود ولی درباره منتظری ابهام زیادی وجود دارد. او اگر همراه ایران باشد، ‌از مرحله نیمه‌نهایی تازه می‌تواند به میدان برود.

با مصدومیت این دو بازیکن، نگرانی‌های کروش تشدید شده است. به احتمال زیاد مربی پرتغالی مجبور می‌شود رامین رضاییان مدافع راه‌آهن را هم همراه خود ببرد. او در اردوی آفریقا در دفاع راست خوب کار کرد و توانست با وریا غفوری رقابت کند.

 
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false