×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ساخت مجموعه ورزشی و گردشگری کارا با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان اجرایی می شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی کارا از اجرای ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری کارا در مساحتی ۲۰ هکتار در شیراز خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرنگار آریا از شیراز،صمد قربانی زاده در مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال کارا گفت: این تیم به طور کامل خصوصی اداره می شود و هیچگونه مشکلی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

وی افزود: این مجموعه توان خرید سهمیه لیگ دسته یک برای این تیم را داشت اما خواسته ما طی کردن مراحل و سپس حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی کارا در خصوص ساخت مجموعه کامل برای این باشگاه، گفت: با هماهنگی های انجام شده زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در اختیار این باشگاه قرار داده شده که در این زمین هتل پنج ستاره، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، سالن سرپوشیده شش هزار نفری و سالن های استخر نیز در حد بین المللی ساخته می شود.

قربانی زاده تاکید کرد: در این راستا ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که به زودی کلنگ عملیات اجرایی به زمین خواهد خورد و طی چهار سال نیز ساخت این مجموعه به اتمام می رسد.

وی در خصوص اعتبار مشخص شده برای این فصل از لیگ دسته سه نیز گفت: با یک میلیارد تومان این تیم برای فصل جاری بسته شده و چنانچه احتیاج باشد باز هم بودجه تزریق می شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی کارا تاکید کرد: بازیکنان لازم را برای صعود به لیگ دسته دو کشور در اختیار داریم و به طور حتم بیش از ۶۰ درصد این بازیکنان در فوتبال آینده کشور نقش خواهند داشت.

قربانی زاده تصریح کرد: شاید مراسم رونمایی از پیراهن در لیگ دسته سه کار عجیبی باشد اما برنامه ریزی و چشم اندازه ما برای آینده موفقیت آمیز فوتبال است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی نگاه ما به موفقیت در عرصه فوتبال است و در آینده نیز رشته های دیگر این باشگاه فعال خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false