×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۹ دی حمایت بلامنع از امام، رهبری و اسلام بود

۵ سال از حوادثی که برخی از عنوان آن به نام فتنه ابای فراوانی دارند درسال ۱۳۸۸ می گذرد اما همچنان یاد وخاطره ی آن روزها دراذهان عمومی تداعی کننده یک ظلم بزرگ به نظام وانقلاب مردم است .

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"، به نقل از پایگاه خبری تحلیی بازی دراز ۱۴۰۴/گرچه درسالهای اخیر بعضی از افراد تریبون به دست درصدد موجه جلوه دادن اتفاقات سال ۱۳۸۸ وهمچنین ترسیم آن بعنوان یک اختلاف ساده ی بین دوطرف هستند اما حقایقی که هرروز بخش بیشتری از آنها افشا می شود برای همگان روشن است و چیزی که مبین است حمایت همه جانبه ی جهان استکبار از این فتنه می باشد بصورتی که در آن زمان کنگره ی آمریکا برای به نتیجه رساندن آن بودجه تصویب می کند وبعد ازشکست رئیس جمهورشان را برای توضیح درخصوص چگونگی هزینه کردن این اعتبار به کنگره فرا می خوانند.

اعمال ورفتار وقیحانه ی فتنه گران در جریان بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ فقط به اردو کشی خیابانی وآشوب و آذار مردم کوچه وخیابان منتهی نشد بلکه تاآنجایی پیش رفتند که در۱۶ آذر به هتک حرمت امام راحل(رض) ودر تاسوعا وعاشورا به هتک حرمت درمراسم عزاداری سروروسالار شهیدان پرداختند که سبب لبریز شدن کاسه ی خشم ملتی شد که درمکتب این امام رشد یافته و درسهای آزادگی و شهامت وشجاعت را خوب فراگرفته وبارها وبارها در آزمونهای مختلف آنرا به نمایش گذاشته اند.

آری ۹ دی سال ۱۳۸۸ اوج ولایتمداری ووفاداری به انقلاب در قامت مردمی شجاع وغیرتمند تبلور یافت وباردیگر سبب حماسه ای عظیم شد که تا سالیان سال این انقلاب را بیمه کرد.

images (3)

۹دی بزرگترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب اسلامی است که بعنوان سندی  ماندگاردر بیعت مجدد با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی به ثبت رسید وبه جهانیان ثابت کرد که ما هنوز هم پای عهد وقرار خود با امام راحل ومقام معظم رهبری هستیم وتوطئه های شما نمی تواند دراین وفای به عهد خللی وارد کند.

اما آنچه امروز وبعداز گذشت چند سال از جریان فتنه وبا وجود انواع افشاگریها آن هم از زبان خود مستکبرین مهم به نظر می رسد انواع اظهارنظرهای غیرمنطقی دراین خصوص است که با هدفی خاص دنبال می شود ودراین راه بسیاری از قشر فرهیخته ی جامعه را نیز فریب داده وبه دنبال خود می کشانند.

 واگذاری برخی از مسؤلیتها آن هم به کسانی که درجریان فتنه نقش داشته اند از دیگر موضوعات مهم این جریان است که باوجود مشخص بودن پرونده ی اشخاص اما بازهم بر معرفی آنها برای تصدی مسؤلیتهای مهم کشور اصرار می شود حال آنکه جبهه ی ناحق فتنه گران بر همگان کاملا روشن ومبین است وباید پرسید که این اعمال درسایه ی چه اهدافی رخ می دهد که امیدواریم درجهت ازبین رفتن قبح این جریان نباشد.

 اما از مهمترین موضوعات ومسائلی که امروزه در حمایت از فتنه گران درداخل کشور دنبال می شود مسئله ی رفع حصر از سران فتنه است که باوجود اظهارنظرهای بدون پرده ی مقام معظم رهبری بازهم هرچند وقت یکبار از سوی برخی از افراد عنوان می شود.

images (4)

سوالاتی که دراین خصوص به ذهن ما خطور می کن این است که این آقایان حماسه ی ۹ دی را با چه معنا ومفهومی دانسته وآنرا درراستای چه هدفی می بینند؟

اگر این حرکت عظیم مردمی وخودجوش را برای مقابله با فتنه گران می دانند پس چرا آنرا فراموش کرده اند ؟

آیا پیام بزرگ ومبرهن این حرکت عظیم واین حماسه ی خودجوش را نگرفته اند ویاخودرا به خواب زده اند؟

اما از این مسائل که بگذریم بایستی به نحوه ی حصر سران فتنه هم توجه داشت وبه این حقیقت اذعان داشت که حصرخانگی به معنا ومفهوم واقعی آن هیچگاه از سوی مأموران امنیتی نظام اجرا نشده است و آنها به راحتی امورات روزمره ی زندگی شخصی وکارهای  فوق برنامه وتفریحی خودرا هرروز انجام می دهند واین حصر صرفا برای حفاظت از این اشخاص صورت گرفته است تا مبادا فتنه گران به فکر تکرار علم کردن پیراهن خونین عثمان نیفتند و درسایه ی توطئه های آمریکا وانگلیس حوادث ناگوارتری برای مردم وکشور بوجود نیاید .

download

حفاظت از جان سران فتنه هزینه های بسیاری برروی دست نظام می گذارد واین برای جلوگیری از آشوب وفتنه های احتمالی دیگر است وگرنه همه می دانند که شیوه ی زندگی سران فتنه درحصر به ظاهر خانگی به مراتب بهتر از زندگی اکثر افرادجامعه ی ما می باشد.

این حماسه ی پرشور مردمی حاوی پیامهای بسیاری هم برای افراد داخلی وهم خارجی بود پیامهایی همچون بیدار بودن ، بابصیرت بودن ودرصحنه بودن مردم ، وفای به عهد بسته شده با انقلاب ، پشتیبانی عملی از نظام اسلامی ، عدم شناخت دشمن از مردم ایران و …از دل این حرکت بزرگ بیرون آمده است ولی مهمترین پیام ۹ دیماه حمایت بلامنازع ملت از امام ورهبری واسلام است که تنها پس از گذشت سه روز از جریان توهین صورت گرفته به عاشورائیان بدون هیچگونه اطلاع رسانی وبه صورت کاملا خودجوش حماسه ای به این زیبایی وعظمت می آفریند.

امیدواریم همه ی آنان که بدون اراده ویا باداشتن نیت درزمین دشمن بازی کرده وپازل اورا تکمیل می کنند این پیام مهم را گرفته وکسانی که فریب خورده و دردام استکبار جهانی افتاده اند افزایش بینش وبصیرت افزایی را سرلوحه ی کارهای خودقرار داده ودرمسیر صحیح انقلاب گام بردارند واز اظهار نظرهای بی منطق و بیهوده بپرهیزند هرچند به گفته ی یکی از خواص جامعه اینها عددی نیستند که بخواهند دشمن نظام تلقی شوند وما همچنان در سنگر نجات افراد فریب خورده گام برخواهیم داشت واما دشمنان قسم خورده ی نظام بدانند که ما درمقابل توطئه های شما شکست ناپذیر هستیم وشما اهدافتان را به گورخواهیدبرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false