×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۴ ساعت تا تصمیم نهایی درباره پولادی

مهرداد پولادی ستاره تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی با وجود همه تلاش های کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی از حداقل بخت برای حضور در فهرست نهایی جام ملت ها برخوردار است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نفل از اتفاق نیوز ،در حالی که سرمربی تیم‌ملی با انتشار چند پیام مختلف از مسوولان نظام وظیفه خواست اجازه بدهند پولادی در جام ملت ها به میدان برود و سپس درباره سربازی او تصمیم گیری کند، جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید دارد این بازیکن حق حضور در پیراهن تیم‌ملی را نخواهد داشت چرا که سه تخلف مختلف در زمینه حضور در سربازی انجام داده که مهمترین آنها عدم بازگشت به ایران برای روشن کردن وضعیت پرونده معافیت اوست، چیزی که البته هنوز مشخص نیست پولادی چقدر در آن مقصر است. اما صرف حضور او در قطر و عدم بازگشتش به ایران؛ باعث شده مسوولان نظام وظیفه بیشتر درباره این بازیکن حساس شوند.

پولادی که در قطر و در تیم الشحانیه بازی می‌ کند در صورت حضور در ایران حق خروج از کشور را نخواهد داشت و بنابراین او ریسک نکرده و به ایران نیامده تا مبادا حق خروج از کشور را نداشته باشد.

در شرایطی که ۲۴ ساعت تا انتشار فهرست پایانی تیم‌ملی فرصت باقی مانده است، کارلوس کی‌روش از حضور دو بازیکن کلیدی اش در جام‌جهانی محروم است. اولی پژمان منتظری است که به دلیل مصدومیت احتمالا از تیم خط می‌ خورد و دومی مهرداد پولادی که بازی های درخشان او در دو مسابقه اول ایران مقابل نیجریه و آرژانتین در ذهن همه باقی مانده است. این مساله را تنها یک مذاکره در سطح بسیار بالا حل می‌ کند که البته معلوم نیست فدراسیون فوتبال توانایی پیش بردن این مذاکره را داشته باشد. هفته گذشته افرادی مثل محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از مقامات درخواست کرده بودند تا پولادی را موقتا ببخشند اما آنچه که به نظر می‌ رسد بعید است که چنین اتفاقی در دستورکار مسوولان مربوطه باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false