×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جریان اصولگرانخواهد گذاشت فتنه ۸۸تکرارشود/کمک گروه معاند نظام به جریان اصلاح طلب

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروههای معاند نظام به جریان اصلاح طلب ها کمک می کند اما جریان انقلابی واصولگرا نباید اجازه دهد که در هر انتخاباتی موضوع فتنه ۸۸ تکرار شود و هشت ماه مملکت جمهوری اسلامی را تحت الشعاع خود قرار دهد

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا زاکانی درهمایش اصولگرایان بوشهرکه در سالن شهیدآوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد بیان داشت: ما ۹ دی را پاس می داریم تا هم از گذشته درس بگیریم و هم به اتحاد و همدلی بیشتر بیاندیشیم؛ ضمن اینکه به جریانات مختلفی که حاضرند هر چیزی را به کشور تحمیل کنند اما خودشان به قدرت برسند و راس امور کشور را در دست داشته باشند، شناخت حاصل کنیم.

وی اضافه کرد: باید بکوشیم در این مسیر، عناصر و اجزا را بر اساس امروز و حالشان بشناسیم زیرا ما با هیچ فرد و گروهی عقد اخوت نبسته ایم و اینکه فردی پیش از انقلاب جمهوری اسلامی کشورمان، اسلام آورده ملاک ما نیست بلکه ما امروز او و اینکه اکنون تا چه حد به اصول اسلام معتقد و پایبند است را در نظر می گیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن انتخابات مجلس خبرگان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ما حائز اهمیت تر است و با توجه به اینکه جبهه معاند نظام، در موضوع انتخابات به کمک جریان تجدید نظر و اصلاح طلب می آید و اصلاح طلبان گزینه های مطلوب آنان برای رای آوری در انتخابات هستند باید اصولگرایان با اتحاد و هوشیاری گام برداشته و نگذارند خواب این جریان تعبیر شود.

کمک جریان معاند نظام به جریان اصلاح طلب

وی ادامه داد: جریان اصلاح طلب در حال حاضر، پول و سرمایه هنگفت، امکانات و شرایط و قدرت فعلی را در اختیار دارد و جریان معاند نظام هم به آنان کمک می کند اما جریان انقلابی و اصولگرا نباید اجازه دهد که در هر انتخاباتی موضوع فتنه ۸۸ تکرار شود و هشت ماه مملکت جمهوری اسلامی را تحت الشعاع خود قرار دهد.

 وی یادآور شد: هرچند در فتنه سال ۸۸ موسوی، کروبی و خاتمی در رأس بودند، اما معتقدم فتنه سال ۸۸ یک کودتای تمام‌عیار اسرائیلی ـ آمریکایی بود که مقدمه‌ای برای تحریم‌های همه‌جانبه شد و کیان تاج‌بخش(یکی از عوامل فتنه) در دادگاه به یک نقشه ۱۰ ساله از طرف مؤسسه «سورس» که اهداف براندازی نظام را با دین‌زدایی و تحول در حوزه فرهنگ ذکر کرده بود، اعتراف کرد.

نگاه ابزاری به مردم توسط گروه تجدید نظرطلب

علیرضا زاکانی با اشاره به دو جریان فکری در کشوراظهار داشت: تجدیدنظرطلب‌ها به مردم به مثابه یک ابزار نگاه می‌کنند و گروه دیگر مردم را صاحب رأی می‌دانند که رأی آنها میزان است.

وی یادآور شد: پس از تشکیل جبهه دفاع از انقلاب و گروه‌های وفاق در سال ۸۰ که براساس دستور رهبری در سال ۷۸ صورت گرفت، این گروه‌ها به دیدار هاشمی رفتند و وقتی بیان خود را برای استمداد جهت تقویت جبهه انقلاب بیان کردند، هاشمی به آنها گفت دلم به حال شما می‌سوزد و در جلسه بعد گفت دو نگاه نسبت به مردم و انتخابات داریم یکی نگاه من است که معتقدم انتخابات باید با حداقل حضور مردم برگزار شود تا هر کس را بخواهیم از صندوق دربیاوریم و نگاه دوم نگاه رهبری بود که خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: با این تفسیر، از نگاه هاشمی به گروه‌های دیگر طوری تفسیر می‌شود که بخشی از اندیشه فکری سال ۸۸ بیرون می‌آید و وقتی رأی مردم حق‌الناس شد، نمی‌توان آن را بالا و پایین کرد، اما وقتی رأی مردم ابزار و کم‌ارزش شد به راحتی می‌توان گفت به رأی مردم بی‌توجهی شده است.

زاکانی گفت: اساس حرکت و شعار دوم خرداد، آزادی و توجه به رأی مردم بود، اما پای حساب و کتاب که به میان آمد، همان مردم نباید به حق طبیعی خود برسند.

رعب و وحشت گروه تجدیدنظرطلب در مقابل قدرت آمریکا/اعتقاد به رهبری آمریکا در جهان

این نماینده اصولگرا بیان داشت: گروه تجدیدنظرطلب زمانی به قانون اعتقاد دارد که مسیرش را هموار کند و اگر قانون در جهت اهداف آنها نباشد، آن را قبول ندارند.

زاکانی در مورد دیدگاه گروه تجدیدنظرطلب گفت: نه امام و نه رهبری هیچ‌گاه قدرت آمریکا را به رسمیت نشناختند، اما گروه تجدیدنظرطلب در مقابل قدرت آمریکا دچار رعب و وحشت هستند و معتقدند باید نظم نوین جهانی به رهبری آمریکا را بپذیریم.

وی اضافه کرد:‌ این گروه معتقدند باید نسبت به نظم سامان‌یافته جهانی با ارکستر جهانی بنوازیم تا جایی که به ما اجازه دهند کشوری دارای تأثیرات منطقه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: اخیراً در سوم آذر به مناسبت سالروز تفاهم هسته‌ای به امید اینکه بتوانند تفاهم هسته‌ای کنند، نشریه‌ای تحت عنوان ۱+۸ را منتشر کردند و گفتند در هشت سال توافق نکردیم، اما بعد از یک سال به نتیجه رسیدیم.

زاکانی تصریح کرد: اخیراً بعد از مصالحه آمریکا و کوبا می‌بینیم گروه تجدیدنظرطلب با چه ولعی این اقدام را در نشریات زنجیره‌ای خود دنبال می‌کنند و هیچ نشانی از آنچه آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواند در نظراتشان مشاهده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: این گروه تجدیدنظرطلب بیداری اسلامی را به رسمیت نمی‌شناسد و فکر نمی‌کنند اگر اندیشه امام و رهبری نبود، آنچه در غزه اتفاق افتاد ممکن است در شهرهای ما اتفاق می‌افتاد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه خود آمریکایی‌ها هم بیان می‌کنند اسرائیل را نمی‌توان نگه داشت، گفت: نگاه جریان انقلابی کشور تقویت‌کننده جریان بیداری اسلامی است.

قصد ملغی کردن خطوط قرمز/ اعلام حمایت غرب از گروه تجدیدنظرطلب

زاکانی اضافه کرد: برخی تجدیدنظرطلب‌ها موضوع هسته‌ای را مزاحم می‌دانند و این جریان را در حداقل قرار می‌دهند، نگاه آنها به موضوع هسته‌ای نگاهی راضی‌کننده برای نظام سلطه است.

وی گفت: در پرونده هسته‌ای، گروه تجدیدنظرطلب می‌خواهد ایران با تصمیم سیاسی، خطوط قرمز را ملغی کند، آمریکا نیز باید بستر تحریم‌ها را بشکند، اما متوجه شدند که آمریکا حاضر نیست چنین کاری انجام دهد.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: موضوع هسته‌ای یک ابزار برای این گروه شده تا یک توافق سیاسی با آمریکا داشته باشند، اما باید توجه کنند موضوع هسته‌ای موضوع ملی است و جناحی نیست.

زاکانی گفت: روز به روز که جلوتر می‌رویم، اعلام حمایت غرب از گروه تجدیدنظرطلب بیشتر می‌شود و تمام ابزارها را به کمک این گروه می‌فرستند.

نهم دی ماه نماد هم‌گامی، همراهی و وحدت چهره ‌های ارزشی است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی تجربه کردیم، دشمنان کینه توز ما همواره به طرق مختلف با شکل‌دهی فتنه برای شکست انقلاب تلاش کرده‌اند و البته موفق نبوده‌اند و نخواهند بود چرا که این نظام برگرفته از ایثار جان بیش از ۲۲۰ هزار شهید ارزشمند از بهترین افراد ایران اسلامی است.

عبدالکریم جمیری اضافه کرد: امروز دشمنان انقلاب با همه سربلندی و سرافرازی که نظام ما در دنیا آفریده است تلاش می کنند با شناخت عامل وحدت و هماهنگی ما که شخص مقام معظم رهبری هستند، نگذارند چراغ هدایت و روشنی بخش زمان فتنه از هدایت امتش برآید.

وی ادامه داد:لازم است اصولگرایان، متوجه، بیدار و هوشیار، باشند که اهل فتنه داخل و خارج احساس نکنند زمینه برای حضور و خلق فتنه‌ای دیگر برای آنان باز است و می توانند برای نظام جمهوری اسلامی مشکل آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: نهم دی یک پیام دارد و این پیام را در آستانه این روز بزرگ تاریخی به ما ابلاغ می کند که ما باید هوشیار و بیدار باشیم و نگذاریم فتنه ها، کارا و موثر واقع شوند

وی تصریح کرد: تنها راهکار این موضوع، وحدت توام با بصیرت انسان های ولایتمدار است که دل در گرو نظام دارند و در آزمون‌های مقاطع مختلف سربلند بیرون آمده اند.

جمیری افزود: امروز شما با دید بصیرت خود احساس کردید که باید حضور در این نشست را به سایر جلسات و امورتان ترجیح دهید چرا که  برگزاری این نشست ها ضرورت امروز ماست و قطعا نیروهای انقلابی ولایتمدار و پاسدار حقیقی ارزش‌های الهی این معنا را به خوبی درک می کنند.

وی بیان داشت: نهم دی ماه به نماد هم‌گامی، همراهی و وحدت چهره ‌های ارزشی در دفاع جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروی از امام خمینی (ره) و رهبری بی بدیل برای خنثی کردن فتنه تبدیل شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false