×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان به مناسبت حماسه ۹ دی

پس ازانتخابات با شکوه و سرتاسرحضور ملت فهیم ایران در سال۸۸ ، به رغم تلاش فراوان دشمن وهمراهی عده ای فریب خورده وغافل ،بر آن شدند که اینوحدت و همبستگی را برهم زنند ولی مردم به ندای امام خامنه ای و مقتدای خویش لبیک گفتند .

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"،تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که ورق می زنی لحظاتی می یابی که مردم فهیم ،شهادت طلب و ایثارگر در کنار رهبر و نائبامام زمانشان  حماسه ای بزرگ خلق کرده اند.نه دی سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت از آن لحظه های مهم ،سرنوشت ساز ، به یادماندنی ونقطه عطفی د رتاریخ انقلاب اسلامی به شما رمی رود .

پس ازانتخابات با شکوه و سرتاسرحضور ملت فهیم ایران در سال۸۸ ، به رغم تلاش فراوان دشمن وهمراهی عده ای فریب خورده وغافل ،بر آن شدند که اینوحدت و همبستگی را برهم زنند  ولی مردم به ندای امام خامنه ای و مقتدای خویش لبیک گفتند .آنچه در   حماسه ماندگار نهم دی ماه رخ داد برخواسته ازحرکتی ایمانی وبا انگیزه الهی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی محقق نمی گشت و ولایتمداری ایرانیان آگاه وآرسته را با تاسی از مکتب سید الشهداء(ع) و   یاران باوفایش به دنیا نشان داد ندو به فتنه وفتنه گران نه بزرگ گفتند و برگ زرین  دیگریرا به تقویم پرافتخاروسراسر حماسه  ایراناسلامی اضافه کرد. که تا ابد در اذهان دوست و دشمن باقی خواهد ماند.

در این برهه حساس که جهان شاهد حضور با شکوه و معنا دار ۲۰میلیونی خیل عظیمی از  مشتاقان ابا عبداللهالحسین (ع) در روز اربعین حسینی بود  جلوهای از وحدت امت اسلامی و حتی ادیان الهی زیر پرچم امام حسین (ع) را  به نمایش گذاشتند. ما رزمندگان و پیشکسوتان دفاعمقدس استان بوشهر جهت پاسداری از آرمان شهیدان و پیروی از امام خامنه ای آماده وجان نثاریم.

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

سازمان بسیج پیشکسوتان عرصه  جهاد و شهادت  سپاه امام صادق (ع) بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false