×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز برنامه‌های هفته وقف با تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل

باآغاز هفته بزرگداشت وقف، صبح امروز نماینده ولی فقیه و رئیس‌سازمان اوقاف همراه جمعی‌ازمسئولان آن سازمان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری‌اسلامی‌ایران‌تجدید پیمان کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"،

به گزارش خبرگزاری مهر،  امروز شنبه ۲۹ آذرماه برنامه های هفته بزرگداشت وقف با تجدیدپیمان رئیس سازمان اوقاف و کارکنان این سازمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) آغاز شد. همزمان با آغاز هفته بزرگداشت وقف، صبح امروز نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف به همراه جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز در اولین روز از هفته بزرگداشت هفته وقف که به نام «وقف، عمل امینانه به نیات واقفین و رفع نیازهای بشری» نامگذاری شده، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به همراه جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان و اداره کل اوقاف استان تهران، با حضور در جوار مرقد مطهر امام خمینی(ره) و اهدای تاج گل با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

این گزارش می افزاید: در این مراسم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) ملت ایران و بشریت را مدیون تلاش های امام راحل برای احیای دین و اسلام ناب محمدی و پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت اسلامی دانست و افزود: استقرار نظام جمهوری اسلامی امنیت و آرامش امروز و همه تلاش هایی که برای ترویج فرهنگ وقف و منزلت امامزادگان صورت می گیرد به برکت انقلاب اسلامی ایران است که امام خمینی(ره) آن را بنیان گذاشتند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false