×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برای پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بینان محدودیت نداریم

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: معتقدیم باید شرکت های دانش بنیان را تقویت کرد و در این ارتباط هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات به آنها وجود ندراد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ایرنا،  روز دوشنبه درنشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان استان بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات به طرح های توجیه دار شرکت های دانش بنیان از طریق صندوق پژوهش و نوآوری و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سخت گیریهایی که بانکها در پرداخت وام می کنند، ندارند و می تواند کارها را در این زمینه روان سازی کند.

ستاری اضافه کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری نیز برای اینکه این پاری روی پای خود بایستد از آن حمایت می کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بیان کرد: صندوق پژوهش و نوآوری و این معاونت می توانند به شرکت های دانش بینان تازه تاسیس در پارک علم و فناوری بوشهر از طریق پرداخت وام های پیش از رشد کمک کنند که در این ارتباط پارک علم و فناوری بوشهر باید ارتباط ساختاری مناسبی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و صندوق پژوهش و نوآوری داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت های بزرگ بازار را بوجود می آورند و شرکت های کوچک نوآوری و تحرک ایجاد می کنند باید زمینه حضور شرکت های بزرگ در پارک بوشهر فراهم شود.

ستاری گفت: همچنین کریدور صادرات می تواند زمینه گرفتن استاندارهای بین المللی و شرکت در نمایشگاه ها را برای شرکت های دانش بنیان فراهم آورد.

بازدید از دانشگاه های علوم پزشکی و خلیج فارس بوشهر و مرکز تحقیقات میگوی کشور و شرکت در نشست شورای پژوهش استان بوشهر از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان بوشهر است.

ستاری صبح امروز از نمایشگاه طرح های تجاری سازی شده شرکت های دانش بینان پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر دیدن کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false