×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تمرکز رسانه ای دشمن در طول ۳۵ سال با تولید روزانه ۱۵ خبرعلیه کشور

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به طور متوسط روزانه ۱۰ الی ۱۵ خبر علیه کشور توسط رسانه ها منتشر می شود که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در طول ۳۵ سال یکی از کانونهایی که دشمن برآن متمرکز شده است جمهوری اسلامی است .

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار رمضان شریف صبح امروز در همایش استانی بسیج  و رسانه که به همت بسیج رسانه استان  و روابط عموی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزارشد، با واکاوی فرهنگ و گفتمان شرق و غرب کمونیستی  و ایجاد شکاف در کره زمین  توسط دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه ای بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیدایش گفتمان انقلاب اسلامی رسانه های دشمن  بواسطه پیدایش یک گفتمان جدیدعلیه نظام جمهوری اسلامی موضع گرفتند.

مسول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بالای ۸۰ درصد از فعالیت های رسانه ای علیه جمهوری اسلامی  تولید رسانه های داخلی است که به عنوان استاد، به دشمن  خواسته یا نا خواسته  کمک می کنند که جفایی بزرگ است در حق این ملت که برای داشتن پست و مقام به ملت و نظام خیانت می کنند .

شریف بیان داشت :  به طور متوسط  روزانه ۱۰ الی ۱۵ خبر علیه کشور توسط رسانه ها  منتشر می شود  که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در خصوص مسائل مختلفی همچون لانه جاسوسی، دفاع مقدس ، انرژی هسته ای و.. بوده است و در طول ۳۵ سال یک از کانونهایی که دشمن برآن متمرکز شده است جمهوری اسلامی است  و آنچه را که دشمن برآن متمرکز شده است انقلاب اسلامی است.

وی با مقایسه گفتمان انقلاب اسلامی و دیگر گفتمان ها اضافه کرد: همه گفتمان ها زائده فکر بشر است و ضرفیت فکری آنها در یک انسان اندیشمند می گنجد و آن کجا و گفتمان انقلاب اسلامی کجا که برگرفته از اسلام ناب محمدی می باشد که از دلایل ضدیت آمریکا با گفتمان انقلاب است .

سردار رمضان شریف  با بیان اینکه هیچ رسانه ای بدون صاحب و فکر و اندیشه نیست و مثل یک ناوگان و لشکر کار خود را به پیش می برد افزود: ما در بحث رسانه باید طبق مولفه های خود پیش رویم و یکی از این مولفه ها بسیج می باشد که در دفاع مقدس خود را نشان داد .

 وی اضافه کرد: ما باید با خلاقیت و داشته های خود بهره های کار آمدی را بر جامعه بشریت ارائه دهیم و روح نشاط را به جامعه عرضه کنیم و با هم افزایی در سطح محله ، منطقه و ملی قطعا می توانیم پیشرفت نمائیم.

شریف خاطر نشان کرد: ما در حوزه رسانه باید اذعان کنیم که جوان هستیم و ماانسانهای فرهیخته و شهید باکری هایی را می خواهیم که بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه عرضه کنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false