×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همایش مرگ و زندگی ائتلاف اصلاح طلبان/خرم چه سوغاتی به تهران می برد؟

قطعا این گروه از اصلاح طلبان می دانند که با ازدحام جمعیت سوغاتی که خرم با خود به مرکز نزد خاتمی خواهد برد بسیار شیرین و متناسب با خواسته های آنان خواهد بود و در غیراینصورت سوغاتی بسیار تلخ و ناامیدکننده را روانه تهران خواهند کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سوک به نقل از، بوشهر نیوز نوشت : پس از ایجاد انشقاق در بین اصلاح طلبان استان و حذف ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر از حامیان دکتر روحانی و کنارگذاشته شدن این گروه از اصلاح طلبان در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی، تندروها تلاش گسترده ای برای عرض اندام خود در روز پنج شنبه صورت داده به طوری که گفته می شود از تمامی ظرفیت خود در شهرستان های استان برای ایجاد ازدحام در همایشی که با حضور احمد خرم، وزیر راه دولت خاتمی برگزار می شود، استفاده کرده اند. 
 

 

با نگاهی بر پیام های متعدد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر در شبکه های موبایلی به خصوص واتس آپ و همچنین برقراری تماس های مکرر با رابطین خود در شهرستان ها برای اعزام نیروها به این همایش به خصوص معلمین و همچنین آماده سازی خودروهای مختلف برای انتقال فرهنگیان به مرکز استان می توان نتیجه گرفت این گروه از اصلاح طلبان که به شدت از حذف خود ناراحت و نگرانند درصدد نوعی وزن کشی و زورآمایی با اصلاح طلبان معتدل و حامیان رییس جمهور می باشند.

 

به بیان دیگر تحرکات روزهای اخیر ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر نشان می دهد آنان بقای سیاسی خود را در همایش روز پنج شنبه با احمد خرم می دانند و تصمیم دارند با شلوغ کاری و ایجاد ازدحام، به وزیر راه دولت خاتمی اینطور القا کنند که دارای حامیان و هواداران بسیاری در استان بوده تا بتوانند فشار را بر سایر اصلاح طلبان افزایش دهند.

 

قطعا این گروه از اصلاح طلبان می دانند که با ازدحام جمعیت سوغاتی که خرم با خود به مرکز نزد خاتمی خواهد برد بسیار شیرین و متناسب با خواسته های آنان خواهد بود و در غیراینصورت سوغاتی بسیار تلخ را روانه تهران خواهند کرد.

 

بدیهی است در صورت عدم استقبال از این همایش وجهه این بخش از اصلاح طلبان که با فضاسازی های اخیر سعی کردند مرکزنشینان را تحت تاثیر قرار دهند تنزل یافته و به سران اصلاحات این پیام خواهد رسید که صدای دهل از دور خوش است و ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر باصطلاح چیزی در چنته ندارد.

 

بنابراین همایش روز پنج شنبه ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر که در رسانه های خود نام "همایش بزرگ" را بر آن نهادند، برای این گروه از اصلاح طلبان حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و به همین دلیل آنان با تمام قوا هم در آن شرکت می کنند و هم از دوستانشان می خواهند به هر نحو ممکن علاوه بر حضور خود، آشناییان و نزدیکانشان را نیز به این همایش دعوت کنند، چنانچه از روزهای گذشته تاکنون از تمامی این ظرفیت ها استفاده حداکثری داشته اند.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید در نهایت زورآزمایی و قشون کشی ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر به کجا ختم خواهد شد و آیا اتوبوس های اعزامی از شهرستان های مختلف به مرکز استان پر و تکمیل خواهد بود یا این که اتوبوس های خالی از جمعیت را شاهد خواهیم بود؟

 

موضوعی که به زعم بسیاری از سیاسیون عیار ائتلاف اصلاح طلبان را مشخص کرده و حیات سیاسی آنان را در آینده رقم خواهد زد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false