×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس با حضور ۱۰ هزار بسیجی در قالب ۲۰ گردان در این استان آغاز شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایرنا:  سردار فتح الله جمیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس در دو مرحله در روزهای ششم و هفتم و ۲۰ و ۲۱ آذر در استان بوشهر برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در روزهای ششم و هفتم بسیجیان شهرستانهای دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، کنگان و عسلویه دراین مانور حضور دارند و در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر نیز ۱۰ هزار نفر در قالب ۲۰ گردان در شهرستانهای دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، جم و خارگ حضور خواهند داشت.

جمیری اضافه کرد: در این رزمایش عملیاتهای تخریبی، هلی برن، ضد هلی برن، امداد و نجات، پدافند دورادور و دفاع از ساحل برگزار و طرحهای ا متناسب با موقعیت هر شهرستان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: بالابردن توان بسیجیان برای تمرینات تاکتیکی، حفظ و انسجام نیروهای بسیج، تقویت در زمینه های امدادی، تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، هشدار به استکبار جهانی و به نمایش گذاشتن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیج از جمله اهداف رزمایش عاشوراییان الی بیت المقدس است.

جمیری گفت: تمهیدات ویژه ای در مسایل پشتیبانی، ترابری، فناوری و الکترونیک، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و پهباد و سایر تجهیزات برای بالابردن توان رزمی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: منطقه عمومی اجرای رزمایش آبی و خاکی عاشوراییان الی بیت المقدس در منطقه دلوار در نزدیکی محل رزم شهید رییسعلی دلواری با استعمار پیر انگلیس است.

جمیری اضافه کرد: عملیاتی بودن بسیج یکی از ابعاد مهم است که با برگزاری رزمایش های مختلف توانمندی، قدرت بازدارندگی، قدرتمندی و اثرگذاری نیروی مردمی بسیج را به رخ جهانیان می کشیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در جامعه جایگاه خود را پیدا کرده است گفت: بسیج به عنوان مجموعه شناخته شده ای است که نام آن بر کمر دشمن لرزه وارد می کند و برای نظام جمهوری اسلامی به عنوان تکیه گاه و ستون محکمی تلقی می شود.
 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false