×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نهال بسیج بوسیله خون شهیدان و جانبازان آبیاری شده است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت : بسیج عطر دل انگیز انقلابی است که بوسیله خون شهیدان و جانبازان نهال آن آبیاری شده است . لذا هفته بسیج را باید هر ساله با شکوهتر از گذشته برگزار کنیم تا شاید قسمت کوچکی از رشادتهای آنها را پاسخ داده باشیم.

به گزارش "چغادک نیوز"،محمود خدری معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در جلسه شورای معاونین این حزب گفت : صفر ماه اسارت سفیران کربلاست لذا بر ماست به مانند محرم ایام حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام را در این ماه نیز پاس داشته و فرهنگ عاشورا را به نحو احسن به مردم تبین کنیم .

خدری در ادامه افزود: امربه معروف و نهی از منکر مهمترین پیام و درس فرهنگ عظیم عاشورا است که باید در جامعه ما که با خون هزاران شهید و جانباز به دست آمده است، عملیاتی شود البته این نکته را نباید فراموش کنیم که امربه معروف و نهی از منکر شرائطی دارد که اگر آنها را رعایت نکنیم مفسده هایی جامعه را فرا خواهد گرفت که قابل جبران نخواهد بود، لذا باید با دقت و طمانینه خاص به این فریضه نگاه کنیم .

این فعال سیاسی و اجتماعی استان در ادامه افزود: همه دستگاهها خصوصا دستگاهها فرهنگی استان جهت نهادینه و عملیاتی کردن این فریضه مهم که از درس هاس عبرت آموز عاشورا است باید ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان را یاری کنند تا ان شاءالله بتوانیم از استانهای طراز اول کشور در عملیاتی کردن این فریضه مهم باشیم .

خدری در ادامه افزود : ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر نیز کلاسهای آموزشی و توجیهی و کارگاههای آموزشی را با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاهها برای آمران معروف و ناهیان منکر تشکیل دهند تا با توکل بر خدا با هیچ مشکلی روبه رو نشویم .

خدری در ادامه به تشریح جریان اسید پاشی در اصفهان  و به مناسبت هفته بسیج و نقش آن در دفاع مقدس پرداخت و گفت : آنهایی که ماجرای اسید پاشی را به آمران معروف و ناهیان منکر نسبت می دهند به این فریضه مهم و متولیان این امر جفا می کنند.  بسیج به عنوان یکی از سه بازوی نظامی در جنگ ، باعث اقدامات شگفت آوری شد که امروز تشریح کامل آن کار دشوار است چرا که هیچ قلم و نویسنده ای توان بازگو کردن رشادت های و حماسه های این قهرمان واقعی را ندارد . لذا گفتن توانایی های این قشر عظیم مجال و وقت زیادی می طلبد .

وی گفت : بسیج عطر دل انگیز انقلابی است که بوسیله خون شهیدان و جانبازان نهال آن آبیاری شده است . لذا هفته بسیج را باید هر ساله با شکوهتر از گذشته برگزار کنیم تا شاید قسمت کوچکی از رشادتهای آنها را پاسخ داده باشیم .

این فعال سیاسی استان در ادامه به نامه ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس مبنی بر  خطوط قرمز نظام در بحث هسته ای پرداخت و گفت : عملکرد یک ماهه اخیر مجلس در هوشیاری کامل بر اوضاع سیاسی نشان از مجلسی انقلابی و ولایی است و باید عملکرد آنها را در عدم رای اعتماد به فتنه گران ستود همچنین در بحث هسته ای نیز  تیم مذاکرات هسته ای و مجلس محترم که تا به حال در راستای اهداف نظام حرکت کرده ، تحسین کرد ولی مذاکرات هسته ای ، این نکته را نیز نباید فراموش کنند که نظام خطوط قرمزی دارد و همه باید آن را رعایت کنند و اظهار علاقمندی کشورهای غربی در راس آنها آمریکا به توافق هسته ای ، ناشی از نیاز آنها به ایران است و همه آنها این قضیه را به خوبی می دانند که بدون ایران مشکلات منطقه ای حل نخواهد شد ، لذا تیم هسته ای و مجلس محترم باید اقتدار خود را در مساله هسته ای حفظ کنند .

عضو کانون اساتید حزب موتلفه اسلامی  استان بوشهر به تشریح تحولات عراق و سوریه پرداخت و گفت : آنچه که امروز در سوریه و عراق شاهدیم سخت ترین و جانگدازترین و وحشی ترین نسل کشی است که استعمار به وسیله کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال انجام آن است و  همه پشت پرده این حوادث را آمریکا ، عربستان ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس می دانند .

وی افزود: جای بسی تعجب و شگفتی است کسانیکه مدعی ائتلاف بر علیه داعش هستند ، همان کشورهایی هستند که داعش را به وجود آورده و هنوز هم  از همه لحاظ وی پشتیبانی می کنند . چرا که ائتلاف ضد داعش نه تنها هیچ گونه کمکی به ارتش عراق نکرده است ، بلکه بعضی از آنها در پشت پرده کمکهای فراوانی جهت سقوط دولت عراق به این تروریستهای تکفیری می نمایند که قابل شمارش نیست . امروز داعش زائیده طالبانی است که حکومت عربستان را اداره می کنند و دعوای آنها با طالبان نوعی دعوای زرگری است . آری به نحوی می توان گفت که داعش نسخه دوم طالبان در منطقه است و نباید خوش گمان باشیم اگر آنها از بین برروند و منقرض شوند منطقه آرام خواهد شد ، چرا که شک نکنیم که آنها جایگزین داعش را مشخص کرده و به محض از بین رفتن  این گروهک تروریستی نسخه جدید خود که برگرفته از داعش و طالبان و وهابیت خبیث است جایگزین این تروریست های جانی خواهد کرد .

خدری در پایان به خطر عرفانهای نو ظهور و فعالیتهای جدید آنها پرداخت و گفت : از خطر عرفان های نو ظهور و فعالیتهای جدید دراویش در ایران نباید به سادگی گذشت چرا که اگر از آنها غافل شویم احتمال فتنه ای دیگری از آنها می رود چرا که یکی از جریانهایی که در فتنه ۸۸ فعال بود  همین دراویش و عرفانهای نو ظهوری بود که فتنه گران را یاری می کردند . لذا ملت انقلابی و ولایی باید همیشه بیدار و هوشیار در صحنه باشد .  شروع این عرفانهای نوظهور به ۲۷۳۵ سال پیش بر می گردد که یهودیان با ایجاد تغییرات در کتب آسمانی تورات به این کتاب جملاتی از قبیل یهود بنده خاص خداست و ما بقی انسان ها حیوان هستند و یا اینکه نجات غیر یهود جایز نیست فعالیتهای خود را برای تبدیل این قوم به قدرت برتر جهان آغاز کردند . لذا بر فرهیختگان حوزه و دانشگاه است که در شرایط حساس عصر ظهور مردم را با فلسفه انتظار و مهدویت آشنا کنند و با تشریح این عر فانهای نوظهور از فتنه های شوم آنها جلوگیری نمایند .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false