×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
به لبخند کسانی که عدالت و حقوق ملت ها را با منطق حیوانی تفسیر می کنند نباید خوشبین بود

کسانی که عدالت و آزادی و حقوق ملت ها را با منطق پست و حیوانی خویش تفسیر می کنند و حتی خود به آنچه ادعا می کنند پای بند نیستند و آزادی ملت ها را سلب می کنند ، به " لبخند " شان نباید خوشبین و امیدوار بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، جمعی از دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی بوشهر در بیانیه ای مشترک ضمن توصیه به تیم مذاکره کننده هسته ای به عدم اعتماد به دشمن اعلام داشتند که که خنده بر دشمن و کوتاه آمدن از حقوق ملت طمع کاری  و زیاده خواهی دشمن را فزون تر خواهد کرد و میدان فراخ تری برای ظلم و جنایت و زورگویی خواهند یافت.

متن کامل این بیانیه در ذیل آمده است:

" نه شرقی، نه غربی " از پایه های انقلاب عظیمی است که ریشه در فطرت الهی بشر دارد و " مقاومت " رمز پشرفت روز افزون این انقلاب عزیز و " استقلال " و " آزادی " میوه گهربار نظام مقدس " جمهوری اسلامی " است . انقلاب اسلامی ایران که با منطق توحیدی در فطرت های پاک مسلمانان جوانه زد و با عنایات الهی در برابر انواع فتنه ها و نفاق ها ی داخلی و خارجی ایستاد ، امروز بعد از گذشت ۳۵ سال با صلابت و اقتدار به حیات خویش ادامه می دهد .در این مسیر پر افتخار اما سران مستکبر خون ریز عالم و رژیم های مرتجع منطقه لحظه ای از دشمنی وخصومت با ملت ایران دست نکشیدند و نخواهند کشید.

کسانی که عدالت و آزادی و حقوق ملت ها را با منطق پست و حیوانی خویش تفسیر می کنند و حتی خود به آنچه ادعا می کنند پای بند نیستند و آزادی ملت ها را سلب می کنند ، به " لبخند " شان نباید خوشبین و امیدوار بود.

به گزارش دانشجونیوز، در جریان مذاکرات هسته ای نیز دشمنی سران استکبار با ملت ایران بیش از پیش آشکار شد و با وجود اینکه طبق توافق نامه ژنو نباید تحریم جدیدی علیه ایران صورت می گرفت ، رژیم خبیث انگلیس تعدادی از مقامات ایران را به لیست تحریم های خود اضافه نمود و ثابت کرد که نباید به آنها " اعتماد " کرد . ویزا ندادن آمریکای جنایت کار به حمید ابوطالبی نیز سند دیگری بر این مدعاست. قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ .

" بشری " که اینها دم از " حقوق " آن می زنند ، در عراق و فلسطین و افغانستان و سوریه زیر چکمه های نظامیان تا بن دندان مسلح آمریکا و غرب مظلومانه له می شون . آیا مردم بی گناه فلسطین در نظر اینان "بشر" محسوب نمی شوند که از کشتار بی رحمانه ی ایشان توسط رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند؟ آیا حق و حقوق مردم مظلوم عراق در دایره ی حقوق بشر ساختگی غرب نمی گنجد که در اشغال آن هم دست شده اند؟

آمریکا که به تعبیر امام راحل " شیطان بزرگ " خوانده می شود، بعد از توافق ژنو به حدی گستاخ و پر رو شده است که در مورد حقوق بشر نظر می دهد و طنز تلخ ماجرا این است که کسانی که روی بشریت و انسانیت را سیاه نمودند، در کارنامه سیاهشان شکنجه و نقض حقوق زندانیان، تداوم خشونت جنسی علیه زنان، بازداشت های خودسرانه و نقض عدالت، نقض حریم خصوصی، شنود مکالمات تلفنی، نقض حقوق اقلیت ها، تبعیض نژادی و نقض آزادی بیان به وضوح یافت می شود .

روشن است که اکنون بعد از انرژی هسته ای نوبت به حقوق بشر رسیده است که دست آویزی برای اعمال فشار بیشتر بر ایران باشد تا بلکه دولت و ملت ایران را تحت فشار " اهرم حقوق بشر" به عقب نشینی وادار کنند.

در پایان ما دانشجویان بسیجی عدالتخواه دانشگاه های آزاد اسلامی استان بوشهر به دولت دکتر روحانی و وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده کشور عزیزمان اعلام می کنیم که به دشمن نباید اعتماد کرد و فریب لبخند دشمن را نباید خورد و اگر پس از این نیز جواب محکمی در این باره داده نشود، طمع کاری ها و زیاده خواهی هایشان فزون تر شده و جسورتر و گستاخ تر از پیش خواهند شد و میدان فراخ تری برای ظلم و جنایت و زورگویی خواهند یافت.

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دیلم

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناوه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برازجان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهرم

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دلوار

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دیر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عسلویه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false