×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر هیچ تیمی در رده های مختلف والیبال کشوری ندارد

در پی اعلام اسامی پذیرفته شدگان اردوی استعدادیابی برای طرح آینده سازان المپیک۲۰۲۰ خبرنگار پایگاه خبری سپاس گفتگویی کوتاه با رئیس هیئت والیبال شهرستان دیلم انجام داده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"، نصرالله عباسی به خبرنگار سپاس گفت: بسیار خرسندم که تلاش های چند ساله ما برای والیبال دیلم و این نوجوانان شایسته به ثمر نشست و امروز شاهد حضور آن ها در بالاترین سطوح والیبال کشور هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: با اعلام این اسامی، همشهریان و هم استانی های عزیزمان شاهد این خواهند بود که تنها محمد علی پیران نبوده است که توانسته برای استان افتخار آفرینی کند، بلکه حالا می بینیم که این شهرستان قادر به کادرسازی و پرورش بازیکنان شایسته ای برای والیبال کشور است. امیدواریم با این موفقیت شاهد توجه بیشتر مسئولین استانی و کشوری به والیبال این شهر باشیم.

عباسی ضمن ابراز امیدواری در مورد آینده والیبال دیلم افزود: تمرینات ویژه ای برای دعوت شدگان در نظر داریم تا بتوانیم سطح فنی ورزشکاران را بالا برده و آن ها را برای شرکت در مرحله نهایی طرح آینده سازان که در تهران برگزار می شود اعزام کنیم.

رئیس هیئت والیبال دیلم همچنین از برخی مشکلات موجود از قبیل عدم حمایت های مالی هیئت والیبال استان از والیبال دیلم سخن گفت و خواستار تعامل هر چه بیشتر هیئت والیبال استان با این شهرستان شد.

نصرالله عباسی در ادامه گریزی به وضعیت والیبال در استان زد و ابراز داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان جای این سوال باقی است که چرا این استان نباید تیمی در هیچ رده ای از مسابقات سطح کشور داشته باشد و این مسئله جای نگرانی دارد. با توجه به پیشرفت های حال حاضر والیبال استان، چرا برنامه ریزی مدون و مشخصی برای والیبال وجود ندارد؟

وی در پایان تصریح کرد: از همه کسانی که به نوعی به والیبال دیلم کمک کرده و باعث رشد والیبال دیلم شدند از جمله رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهرستان و کلیه پیشکسوتان و افراد خیّر تشکر می کنم و امیدوارم اجر این کمک ها را از خداوند دریافت کنند.

گفتنی است یک منبع آگاه، از وارد کردن خصومت های شخصی در امور والیبال استان خبر داد و ابراز داشت: بازیکنانی که از طرف فدراسیون والیبال به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، از طرف رئیس هیئت والیبال استان به دلیل مشکل با مربی شان از حضور در مسابقات استانی محروم می شوند.

یکی از والیبالیست های جوان دیلمی نیز ضمن دلخوری از بی توجهی هیئت استان به تیم های پایه، گفت: شرایطی وجود آمده است که تیم های جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسال به مسابقات کشوری اعزام نمی شوند و بازیکنان بی هدف در سالن ورزشی تمرین می کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false