×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
واکنش امام جمعه چغادک به وجود مداح ۲۰۰ میلیونی در چغادک/عامل ناراحتی و بدبینی مردم باید شناسایی شود

امام جمعه چغادک گفت: وجود مداح ۲۰۰ میلیونی در شهر چغادک مطلب ناصحیحی است و عامل این کار که باعث شدهمچین جوی در این شهر درست شود و در اول محرم باعث ناراحتی مردم و بدبینی برخی به هیئت های عزاداری و مداحان شده است می بایست شناسایی و پیگیری شود.

 

به گزارش "چغادک نیوز"،حجت الاسلام سید مجید موسوی در جمع مردم عزادار شهر چغادک در واکنش به وجود مداح ۲۰۰ میلیونی در شهر چغادک گفت: مطلبی از قول مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر پخش شده است که باعث ناراحتی مردم عزادار و مداحان اهل بیت شد.

 

امام جمعه چغادک اضافه کرد: این خبر که سایت های خبری منتشر کرده بودند و اعلام داشته اند یک مداح کشوری در یک دهه ۲۰۰ میلیون دریافت کرده است ، این مطلب ناصحیحی است و همه ما که اهل چغادکیم  خبر داریم و مدیر اوقاف استان نیز این خبر را تکذیب کرده است وطبق صحبتی که ما با مدیراوقاف استان داشته ایم اعلام داشته است من همچین مطلبی را نگفته ام و در کنار آن نیز سایت های خبری نیززیر بار نمی روند .

وی که در جوار مرقد مطهر شهید شیخ ابوتراب عاشوری سخن می گفت تصریح کرد: در این خصوص مردم ناراحت هستند و این توهین به عزاداران و شهر چغادک و همچنین توهین به آن مداحی می باشد که اگر اسم آن عنوان شده باشد، تهمت است و ما نخواهیم گذاشت همچین اتفاقی در چغادک رخ دهد و انتظاری که  از مسئولین زیربط داریم این است که این مسا له را پیگیری کنند .

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: ما انتظار داشتیم اگر واقعا مدیر اوقاف همچین اظهاری را کرده است نام آن مداح و نام آن هیئتی که او را دعوت کرده است بگوید و باید این مطلب شفاف شود و عامل این کار که باعث شدهمچین جوی در این شهر درست شود و در اول محرم باعث ناراحتی مردم و در برخی جاها باعث بدبینی به هیئت های عزاداری و مداحان شده است می بایست شناسایی و پیگیری شود.

امام جمعه چغادک افزود: نباید این کارها تکرار شود و ما یقین داریم و همه این را می دانند که در شهر چغادک در دهه اول محرم ما مداح از بیرون نمی آوریم و اتفاقا مداح برای جاهای دیگر نیز می فرستیم و این را همه می دانند که برای استقبال از محرم و آن هم یک شب یک مداح از بیرون آورده می شود و این طور نیست که بصورت یک دهه آن هم درمحرم یک مداح کشوری بیاید و این ناصحیح است.

وی در پایان بیان داشت: ما مطلعیم که هیئت های مذهبی در خصوص فعالیتهایی که انجام می دهند  خیلی بدهی های مالی دارند و امیداوریم خداوند ما را از این حرفها که باعث فتنه و تضعیف عزای اهل بیت می شود و کار بسیار بد و نابخشوده ای است ما را مصون بدارد و در پرتو اهل بیت زنده نگه دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false