×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مردم استان قدردان نعمت آسمانی همچون شهید عاشوری هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر: مردم این استان راه شهید عاشوری، فریاد، ندا و تمام لحظه های این شهید را فراموش نکرده اند و قدر دان این نعمت آسمانی هستند

به گزارش "چغادک نیوز"، آیت اله صفایی بوشهری دریادواره شهید عاشوری درچغادک گفت: ار تحال شهید عاشوری برزخی نیست و ارتحالی عرشی است و شهداء زندگی جاویدی دارند و مدام زنده اند و در عرش از آنها آسمانی پذیرایی می شود و یاد و ماندگاری آنها نیز در دنیا همیشه وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نام و یاد شهید عاشوری هنوز بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال وجود دارد و مورد علاقه مردم است ، چونکه او موجودی است آسمانی ، شهید عاشوری هم شهید بود و هم عالم، مجاهد و رزمنده ومبارزو هم خدمتگذار به مردم بود.

 

وی تصریح کرد: در جنوب ایران ملجع و مامن تمام نیروهی انقلابی بود و هرکس از علماء در جنوب که شیعه بودند این بزرگوار از آنها حمایت می کرد و او ولایت مداری بود به تمام معنای کلمه و دوستدار امام بود و درموقع انقلاب نیز همیشه گوش به فرمان امام بود و همیشه در صحنه حاظر بود و وقتی رژیم دید که تمام حرکتها از وی سرچشمه می گیرد او را به شهادت می رساند.
امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: مردم این استان راه شهید عاشوری، فریاد و ندا و تمام لحظه های این شهید را فراموش نکرده اند و قدر دان این نعمت آسمانی هستند .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهید عاشوری الگوی روحانیت استان است بیان داشت: شهید عاشوری در علم کوشا، در تقوا زبان زد، در مردم داری شهره استان ، در ولایتمداری اسوه، در مظلومیت کم نظیر بوده است و غصه ها و ناراحتی های زیادی را تحمل نموده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر با اشاره به رویکرد جدید این بنیادو اصلاح قالب های برگزاری یادواره ها گفت: ما حاظر به برگزاری یادواره ها به این نوع که برگزار می شود نیستیم و باید طوری برگزار شود که اثر بخش تر باشدو در خصوص این یادواره نیز دور به ما اطلاع داده شد و اگر فرصت و زمان بیشتری تحت اختیار ما بود این رویکرد جدید را از این مراسم آغاز می کردیم.

حجت الاسلام تشکری با اشاره به شخصیت و حماسه آفرینی های شهید عاشوری گفت: این مراسم شایسته شهید عاشوری نیست و باید برایش یک مراسم پر محتوا با برنامه های متنوع گرفت که در خور و شان آن شهید والا مقام باشد .

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false