×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نصب تمثال رهبر به همت کانون هم اندیشی انقلاب در شهر چغادک

به همت کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی شهر چغادک نصب تمثال رهبر معظم انقلاب در ظلع غربی بانک ملی چغادک با مساعدت نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد

به گزارش "چغادک نیوز"،شب گذشته نشست کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی شهر چغادک با حضور اعضاء برگزار شد

 

دبیر کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی شهر چغادک در خصوص مصوبات و پیگیری های نشست های قبلی این کانون مطالبی بیان داشت و گفت: نصب تمثال رهبر معظم انقلاب در ظلع غربی بانک ملی چغادک با رایزنی های لازم با مدیریت بانک و مساعدت نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

رضا جمالی با انتقاد از مسئولین شهر چغادک جهت تعلل درتعویض تصاویر شهداء در خیابان اطلی شهر گفت: انتظار می رود مسئولین در این خصوص پیگیری های لازم را اتخاذ نمایند.

وی خبر داد: از این به بعد جلسات کانون هم اندیشی با حضور امام جمعه چغادک و مدیر حوزه علمیه استان بوشهر هر ۲۰ روز یکبار با ارائه درسهایی از نهج البلاغه در پیش دبستانی شکوفه های انقلاب برگزار می شود و جلسه بعدی نیز در ۲۱ آبان ماه اجرا می شود.

دبیر کانون هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی شهر چغادک در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فوت آیت الله مهدوی کنی در خصوص ابعاد شخصیتی و نقش وی در پیروزی انقلاب اسلامی و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان مطالبی ایراد کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false