×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ابراهیم احمدی زاده

به گزارش "چغادک نیوز"،

ابراهیم احمدی زاده فرزند غضنفرمتولد۱۳۴۲ دربوشهرمی باشد که دوران تحصیل ابتدایی را درمدرسه گلستان بوشهر و راهنمایی را در مدرسه امیرکبیر این شهرگذرانیده است و هم اکنون ناظرخدمات شهری درشهرداری منطقه ۱ بوشهربا ۲۵سال سابقه کارمی باشد در این شهرداری می باشد.

وی دردوران انقلاب از سال ۱۳۵۷ به چغادک نقل مکان کرده است و به دلیل علاقه فراوان به مراسم اهل بیت حضورچشمگیری درمساجد داشته است

دراوایل جنگ تحمیلی به عنوان نوجوان زنجیرزنی درمنازل شهداء چغادک وشهرستان بوشهربه مداحی می پرداخت ازسال ۶۳ با تاسیس حسینیه زین العابدین(ع) چغادک که وی ازبانیان آن بوده است به صورت پیش خوان شروع به مداحی کرده است وبا علاقه ای که به نوحه خوانی داشته است با ارشادهای استاد شعبان رازقی پور به دنیای نوحه خوانی قدم گذاشته است وهم اکنون ۳۰ سال است که نوحه خوان است.

احمدی زاده حدود۱۵ سال درحسینیه زین العابدین(ع) چغادک و حدود۱۵ سال نیزدرمسجدجامع ولی عصر(عج)به نوحه خوانی سنتی ، نوحه خوانی زنجیرزنی، دمام زنی وساخت دمام پرداخته است و در مراسمات حجاج و زائران عتبات عالیات نیز به چاوشی خوانی می پردازد.

وی حمیداحمدی زاده و مهدی دوانی را مورد تعلیم پیش خوانی سنتی قرارداده است که هم اکنون درمراسمات مذهبی انجام وظیفه می نمایند.

درعرصه نوحه خوانی اشعارخود را ازنوحه سرایان بوشهرمرحوم خرمایی محمدفتوت و… و ازسبک های مصطفی گراشی استفاده می نماید و تمرینات خود را درمنزل انجام می دهد وبا گوش فرا دادن به نوحه خوانی های گراشی انجام می دهد.

ابراهیم احمدی زاده در گفتگو با چغادک نیوز رمزموفقیعت را استعانت ازخداوند متعال، استفاده از وجود وکرمات اهل بیت (ع) وعلاقه وافربه مداحی بیان داشته است.

 

http://8pic.ir/images/d241cthbj4cg7essic9q.jpg

http://8pic.ir/images/05gau6vfqvlgq6er9sqg.jpg

http://8pic.ir/images/v7bkzw8tdg2g3yzffx41.jpg

http://8pic.ir/images/ggst4uc6u851pjq1rnmw.jpg

http://8pic.ir/images/11ypff5eful0e802tmi9.jpg

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false